از جمله داروی واژینال، یکی بتادین واژینال می باشد. این نوع از دارو را بایستی با دستور پزشک و با استفاده از الکل صنعتی در داروخانه استفاده کرد. بیشتر خانم ها از این نوع دارو استفاده می کنند که از جمله ضرورت مواد پزشکی در بهبود شرایط بهداشتی شما به شمار می رود.

این نوع از دارو را شرکت های گوناگونی هستند که هم تولید و هم این که آن را وارد کشور می کنند. برندهای مختلفی از آن در بازار وجود دارد که با مراجعه به داروخانه ها و یا فروشگاه های لوازم بهداشتی می توان، به آن دسترسی پیدا کرد. در این مراکز می توان بهترین نوع از این بتادین را به دست آورد که دارای قیمت های متفاوتی می باشد.

بهرحال این نوع از بتادین را می شود به راحتی از فروشگاه های آنلاین هم خریداری کرد. در این فروشگاه ها انواع مختلفی از آن در مارک ها متنوعی به فروش گذاشته می شود.

بتادین واژینال | ضرورت مواد پزشکی در بهبود شرایط بهداشتی شما

قیمت محلول ضد عفونی کننده و شست و شو دهنده زخم

قیمت محلول ضد عفونی کننده و شست و شو دهنده زخمقیمت محلول ضد عفونی کننده و شست و شو دهنده زخم بستگی به نوع آن، برند تولید کننده، کیفیت، حجم و کیفیت محلول دارد.

برای این که از تازه ترین قیمت ها مطلع شد، بایستی به مراکزی مراجعه نمود که این نوع مواد بهداشتی را عرضه می کنند. در بازار فروشگاه های مختلفی هستند که به صورت عمده و جزئی محلول های ضد عفونی کننده را عرضه می دارند. آنان پماد گیاهی واژینال، ژل واژینال، بتادین برای عفونت و غیره را به فروش می گذارند. می شود از آنان نرخ روز را به دست آورد.

اما قیمت های برخی از این محلول ها را در این جا اعلام می نماییم:

  • قیمت بتادین 250 سی سی: 7500 تومان
  • قیمت ضد عفونی کننده زخم هگزاسیت: 13000 تومان
  • قیمت محلول ضد عفونی کننده زخم کینتیکس: 115000 تومان
  • قیمت محلول ضد عفونی کننده دست سیتی سیدین: 24000 تومان

مرکز فروش دوش واژینال لاواندا فلوراژین 140 میلی لیتر

مرکز فروش دوش واژینال لاواندا فلوراژین 140 میلی لیترمرکز فروش دوش واژینال لاواندا فلوراژین 140 میلی لیتر، در شهرهای مختلف وجود دارد. ساکن هر جایی که هستید، می توانید به مراکز خرید و فروش انواع لوازم و داروهای پزشکی مراجعه کرده و این نوع از دارو را با برند مخصوص خودش خریدرای کنید. در این مراکز می توان دوش واژینال با بتادین را تهیه کرد و مورد استفاده قرار دارد. طریقه مصرف بتادین واژینال را هم می توانید با پیروی از دستور العمل پزشک و یا بروشوری که همراه دارو عرضه می شود، آموزش ببینید.

بهرحال شما به راحتی می توانید مراکز فروش این نوع از دوش واژینال را در شهرهای گوناگون کشور پیدا کنید.

خرید انواع بتادین (پوویدون آیداین 10 درصد)

خرید انواع بتادین (پوویدون آیداین 10 درصد)خرید انواع بتادین پوویدون آیداین 10 درصد از فروشگاه ها و داروخانه های سطح شهر امکان پذیر است. با مراجعه به این مراکز فروش می توانید در انواع گوناگونی به ویژه این موارد، آن را خریداری کنید:

  • بتادین قهوه ای: از برنده باکتری هایی که پوست را عفونی می کند.
  • بتادین سبز: نابود کننده باکتری های پوستی
  • بتادین پزشکی: در اورژانس، اتاق عمل و جاهای دیگر بکار برده می شود.
  • بتادین چشم: نوعی محلول است که از ورود باکتری ها جلوگیری می نماید.
  • بتادین پلورودزیس: برای بیمارانی که به این بیماری دچار شده اند، کارایی دارد.

البته ممنوعیت استفاده از بتادین هم وجود دارد. این محلول برای شستشوی زخم عفونی بکار برده می شود. در این خصوص می شود به بتادین بهسا هم اشاره کرد. همچنین این محصول را با الکل طبی 99 درصد نیز می توان استفاده نمود اما با دستور پزشک معالج.

شرکت پخش کرم واژینال لکورکس، پماد درمان عفونت واژن و عفونت های کاندیدایی

شرکت پخش کرم واژینال لکورکس، پماد درمان عفونت واژن و عفونت های کاندیداییشرکت پخش کرم واژینال لکورکس، پماد درمان عفون واژن و عفونت هیا کاندیدایی، در بسته بندی هایی گوناگونی این محصولات را ارائه می دهد.

این شرکت ها در گوشه و کنار کشورمان فعالیت می کنند و می توان کالا و محصولات شان را از راه های گوناگونی به ویژه فروشگاه هایی که در کار فروش انواع لوازم بهداشتی هستند خریداری کرد.

در کنار این، شرکت های تولیدی و پخش کننده، دارای وبسایت های رسمی نیز می باشند. در این وبسایت ها می شود هر گونه کرم واژینال، پماد و غیره را پیدا نمود و پس از کسب معلومات دقیق درباره محصول، آن را تهیه نمود.

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

منتظر اولین رای شما هستیم 👋

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید