نقره یک عنصر شیمیایی است که خاصیت ضد عفونی کننده دارد و به همین دلیل در ساخت بعضی پانسمان ها استفاده می شود تا پانسمان ضد عفونی کننده نیز باشد و از عفونت جلوگیری کند. نوع های مختلف پانسمان وجود دارد که در ان نقره به کار رفته  است که برای خرید پانسمان نقره به آن ها نیاز دارید عبارت اند از 1- پانسمان آلژینات نقره که در زخم های عفونی با ترشحات متوسط تا زیاد و زخم های سطحی و حفره ای به کار میرود 2- پانسمان اترومن نقره که یک نوع پانسمان آماده ضد آب  از خیس شدن زخم و حاشیه ان جلوگیری می کند و قابلیت انعطاف داره تا با محیط زخم تطبیق پیدا کند و این پانسمان قابلیت این رو دارد تا به اندازه ی دلخواه بریده شود و این فواید باعث شده که به عنوان پانسمان نقره برای زخم پای دیابتی استفاده شود  3- پانسمان هیدروفایبر تنها پانسمانی است که برای پوشش زخم از لایه های نقره ی یونی و فومی استفاده می شود که ضد باکتری است و باعث می شود که محل زخم را از هر لحاظی ضد عفونی می کند 4- آلسیکا کالگیترول نقره که به عنوان پانسمان نقره در سوختگی درجه 2 استفاده می شود البته به این باید اشاره کرد که بیشتر پانسمان های نقره در پانسمان سوختگی ها استفاده می شوند 5- پانسمان بیاتین نقره که از بوی بد میکرو ارگانیسم ها جلوگیری می کند و… . با شیوع ویروس کرونا، میزان استفاده از الکل صنعتی برسام رشد بسیار چشم گیری به خود داشته است.

خرید پانسمان نقره | لوازم پزشکی شفابخش برای بیماران

لیست قیمت پانسمان نقره در تهران

لیست قیمت پانسمان نقره در تهران برای خرید پانسمان نقره اول باید مدل دقیق پانسمان رو پیدا کنید و بعد اقدام به خرید ان کنید. قیمت پانسمان نقره از 7000 تومان شروع میشه و بستگی به اون مدل پانسمان نقره شما دارد.

در اینجا به قیمت برخی از مدل های پانسمان اشاره می کنیم.

پانسمان اترومن نقره 7000 تومان

پانسمان اگروفایبر نقره 13000 تومان

پانسمان الژینات نقره دار 19000 تومان

پانسمان الژینات جاذب نقره دار 22750 تومان

….

آسکینا کالگیترول نقره 112000 تومان

پانسمان آلژینات نقره دار پر کننده 117000 تومان

خط تولید پانسمان نقره ای

خط تولید پانسمان نقره ای خط تولید پانسمان نقره در ایران زیاد قوی نبوده و به همین خاطر بیشتر این نوع محصولات از خارج به ایران صادرات می شود.

یکی از این کشور ها چین است که اتفاقا واردات عمده ی این نوع وسایل از این کشور است و این محصولات بعد از واردات یا به صورت اینترنتی پخش می شود و یا به صورت عمده از واردات کنندگان خریداری می شود و به بعضی از داروخانه ها که تقاضا کننده هستند ارسال می شود و  اگر شما اقدام به خرید این نوع وسایل بکنید یا باید از سایت هایی مانند بازار طب مراجعه کنید و یا باید به صورت حضوری از بعضی داروخانه ها خریداری کنید.

کاربرد نقره در پوشش زخم

کاربرد نقره در پوشش زخم همان طور که در ابتدا به شما گفتم نقره خاصیت ضدعفونی کنندگیش هست که در پانسمان ها استفاده می شود و حتی  بعضی از این پانسمان ها مواد ضد باکتری هم وجود دارد تا به صورت کامل همه میکروب ها رو از بین ببرد تا از عفونت زخم جلوگیری کند. همچنین الکل صنعتی بیدستان را با 20% تخفیف می توانید از این سایت خریداری نمایید.

جالب است  که بدانید در بعضی از این پانسمان ها از ابعاد نانو ذره نقره استفاده می شود و در بعضی دیگر به صورت نانو لایه استفاده می شود.

پانسمان های نقره 2 مدل هست مدل اول بی چسب و مدل دوم چسبنده است که اون نیز به 3 مدل دیگر تقسیم می شود. لازم به ذکر است برای خرید پانسمان نقره باید به چسبنده بودن و نبودن ان دقت کرد.

شرکت پانسمان های تخصصی زخم

شرکت پانسمان های تخصصی زخمبیشتر شرکت هایی سفارشات وسایل پزشکی رو میگیرن دارای پانسمان نقره هستن و شما می توانید به اون ها برای خرید و سفارش پاسمان به ان ها مراجعه کنید لازم به ذکر است تمام پانسمان های نقره پانسمان تخصصی زخم هستند و این که از کدام یک باید استفاده کرد مربوط به نوع زخم می شود و باید در شرایط مختلف پاسمان مخصوص اون نوع زخم رو استفاده کرد.

از شرکت و سایت های خوب برای سفارش می شود به همین سایت اشاره کرد که انواع مختلف پانسمان نقره را دارا می باشد.

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

منتظر اولین رای شما هستیم 👋

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید