طب تجهیز

حوزه سلامت و بهداشت از جمله مهم ترین و حساس ترین حوزه هایی ست که به شدت نیاز است که همه ارگان ها و سازمان ها و مراجع بالایی کشور به آن توجه ویژه و عنایت خاصی داشته باشند که خوشبختانه تا بدین جا مسئولین کشوری از این قضیه چشم پوشی نکرده اند و با حمایت از تولیدکنندگان انواع محصولات پزشکی به آن ها کمک کرده اند که برندهای ایرانی محصولات پزشکی و بهداشتی را نه تنها در ایران بلکه در سراسر جهان نیز به جامعه بهداشت و درمان بشناسانند. از جمله محصولات و تجهیزات پزشکی که در ایران تولید می شود، انواع دستکش یکبار مصرف پزشکی ایرانی است. کارخانه تولید کننده دستکش یکبار مصرف آرام، یکی از چندین کارخانه فعال در زمینه تولید انواع دستکش در ایران، می باشد، که سالانه آمار بالایی از این نوع دستکش ها را تولید و روانه بازار می کند. جهت کسب اطلاعات بیشتر درباره انواع الکل صنعتی بیدستان و نحوه تولید آن، به این سایت مراجعه نمایید.

دستکش یکبار مصرف پزشک ایران | برندهای ایرانی محصولات پزشکی و بهداشتی

لیست قیمت لوازم مصرفی پزشکی در بازار

لیست قیمت لوازم مصرفی پزشکی در بازاربا توجه به وجود میزان بالایی از برندها و شرکت های سازنده تجهیزات پزشکی در ایران و سایر کشور های جهان، لیست قیمت لوازم مصرفی پزشکی در بازار جهانی نرخ ثابتی ندارد.

نوع محصول و شرکت سازنده آن و اینکه آیا آن محصول، جزو کالاهای وارادتی می باشد یا از نوع تولیدات داخل است، در تعیین میزان قیمت ها اثر گذار است.

به طور مثال قیمت دستکش نایلونی پزشک ایرا با قیمت دستکش نایلونی تولیدی شرکت آرام مشابه نیستند و هر کدام قیمت منحصر به فردی به خود اختصاص داده اند.

هچنین نرخ تورم، عوارضی ها و هزینه های گمرکی نیز بر قیمت گذاری لوازم مصرفی پزشکی چندان بی تاثیر نیستند.

مرکز فروش دستکش یکبار مصرف ایرانی

مرکز فروش دستکش یکبار مصرف ایرانیبازار تجهیزات پزشکی تهران، بازاری داغ و پر رفت و آمد است. انواع تجهیزات پزشکی از جمله دستکش های یکبار مصرف ، روزانه به میزان قابل توجهی در سطح تهران تولید و عرضه می شود. آمار تولید و عرضه دستکش های یکبار مصرف در تهران به حدی ست که این شهر را به مرکز فروش دستکش یکبار مصرف ایرانی، تبدیل کرده است. دستکش های یکبار مصرف پزشکی، دستکش های یکبار مصرف آزمایشگاهی و دستکش های یک بار مصرفی که مخصوص پخت و پز و آشپزی هستند از جمله تولیدات کارخانه های دستکش می باشند.

شرکت های تولید کننده لوازم مصرفی پزشکی

شرکت های تولید کننده لوازم مصرفی پزشکی

شرکت های تولید کننده لوازم مصرفی پزشکی هم در ایران و هم در خارج از ایران به تعداد زیادی وجود دارند که از جمله محصولات آن ها دستکش پزشکی است. نوع معروف خارجی دستکش های موجود در بازار ایران، دستکش جراحی سوپرمکس می باشد که تولید کشور مالزی است، این شرکت در تولید انواع دستکش لاتکس تخصص دارد. کشور عراق از بزرگ ترین کشور هایی است که الکل صنعتی برسام به آن صادر می شود.

دستکش های یکبار مصرف لاتکس در دو نوع پودری و غیر پودری ساخته می شوند، از جمله موارد استفاده دستکش لاتکس می توان به استفاده از آن در پزشکی برای عمل های جراحی، آزمایشگاهی و آشپزی و پخت و پز انواع کیک و شیرینی،  اشاره کرد که به دلیل انعطاف پذیری و استحکامش، انگشتان دست به راحتی درون آن جای میگیرند و حس خوشایندی را به استفاده کنندگان از این دستکش، می دهد چرا که به طور کامل به انگشتان می چسبد و هیچ عامل اضافه و مزاحمی ندارد که مانع انجام کار شود. از جمله شرکت های تولیدی دستکش در ایران نیز، شرکت دستکش حریر ایران می باشد که توانسته است دستکش های مختلفی را در زمینه های پزشکی، آشپزی و … تولید کند.

تولید تجهیزات پزشکی یکبار مصرف در تهران

تولید تجهیزات پزشکی یکبار مصرف در تهران

تولید تجهیزات پزشکی یکبار مصرف در تهران از قدمت و سابقه بسیار زیادی برخوردار است. این شهر که پایتخت ایران و مهم ترین شهر ایران از جهات صنعت، تجارت و … می باشد با پیشرفت تکنولوژی و صنعت توانسته است کارخانجات زیادی که در زمینه های مختلف پزشکی و غیر پزشکی فعالیت می کنند را در خود جای دهد. امروز تولید اغلب تجهیزات پزشکی یکبار مصرف در تهران صورت می گیرد و به سایر نقاط کشور، جهت مصارف پزشکی ارسال می شود.

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

منتظر اولین رای شما هستیم 👋

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید