امروزه روش هاي گوناگون و متعددي براي تزریق انسولین در بیماران دیابتی وجود دارد، مانند سرنگ، قلم، jet injector و پمپ انسولین. استفاده از سرنگ و الکل طبی 99 درصد ارزان ترین و در دسترس ترین راه برای تزریق انسولین در بیماران دیابتی می باشد .براي آن دسته از افرادي که ترکیبی از دو نوع انسولین را تزریق می کنند، مناسب است.  سرنگ انسولین بی دی که ساخت کشور آمریکا است از بهترین سرنگهای موجود می باشد و مورد استفاده در کشورهای دیگر است و از طریق نمایندگان مورد اعتماد به فروش می رسد. سرنگ انسولین 1 میل بی دی از طرفداران بیشتری در بین بیماران است. 

سرنگ انسولین بی دی | عرضه محصولات با کیفیت و قیمت مناسب

لیست قیمت سرنگ انسولین BD آمریکایی پیچی (لوئر لاک)

لیست قیمت سرنگ انسولین BD آمریکایی پیچی (لوئر لاک) عرضه محصولات با کیفیت و قیمت مناسب از جمله لوازم پزشکی بسیار مورد تایید بیماران و مصرف کنندگان می باشد. مشکل اصلی بیماران دیابتی این است که بدنشان به اندازه‌ی کافی انسولین تولید نمی‌کنند و اکثر بیماران در نهایت مجبور به تزریق انسولین می‌شوند. سرنگ انسولین «بی دی» (BD) مدل «Micro-Fine» باعث می‌شود بیماران دیابتی تزریق ساده‌تر و خوشایندتری داشته باشند. میزان انسولین تزریقی برای بیماران مختلف متفاوت است و در نتیجه دقیق بودن حجم سرنگ اهمیت بسیاری دارد. حجم این سرنگ انسولین آمریکایی بی دی 0.5 میلی‌لیتر است و برای بیمارانی که با این دوز انسولین تزریق می‌کنند مناسب است. اگر حجم سرنگ بیش از دوز مورد نیاز باشد، دقت میزان دوز تزریقی کاهش می‌یابد و ممکن است برای بیمار خطرناک باشد. همچنین برای تزریق دوزهای کمتر بهتر است از سرنگ با حجم کم استفاده شود تا از سرنگ‌های بزرگ زیرا به این شکل دقت تزریق افزایش می‌یابد. این سرنگ برای بیمارانی که بین 30 تا 50 واحد انسولین تزریق می‌کنند مناسب است. باتوجه به میزان مصرف بیماران، لیست قیمت سرنگ انسولین BD آمریکایی پیچی (لوئر لاک) متفاوت است . در نتیجه بسته به میزان واحد و انتخاب سوزن و کشور سازنده، قیمت ها متغیر است و نمی توان قیمت پایه و اساسی را با توجه به نوسانات کالاهای پزشکی اعلام کرد

نمایندگی سرنگ انسولین بی دی مدل Micro-Fine

نمایندگی سرنگ انسولین بی دی مدل Micro-Fineامروزه بیماری دبابت بسیار شایع و مورد توجه درمان قرار گرفته و لازم است بدانید که بیماری دیابت از ناتوانی بدن در تولید انسولین یا هورمون کنترل قند خون ناشی می‌شود. معمولا بیماران دیابتی پس از مدتی مجبور به تزریق انسولین می‌شوند، مگر این که بتوانند با مصرف دارو و رژیم غذایی مناسب قند خون خود را کنترل کنند.

سوزن قلم انسولین بی دی مدل Micro-Fine باعث می‌شود بیماران دیابتی تزریق ساده‌تر و خوشایندتری داشته باشند. میزان انسولین تزریقی برای بیماران مختلف متفاوت است و در نتیجه دقیق بودن حجم سرنگ اهمیت بسیاری دارد. حجم این سرنگ بی دی 1 میلی‌لیتر است و برای بیمارانی که با این دوز انسولین تزریق می‌کنند مناسب است. اگر حجم سرنگ بیش از دوز مورد نیاز باشد، دقت میزان دوز تزریقی کاهش می‌یابد و ممکن است برای بیمار خطرناک باشد. همچنین برای تزریق دوزهای کمتر بهتر است از سرنگ انسولین اصل با حجم کم استفاده شود تا از سرنگ‌های بزرگ زیرا به این شکل دقت تزریق افزایش می‌یابد. این سرنگ برای بیمارانی که بیش از 50 واحد انسولین تزریق می‌کنند مناسب است. جهت کسب اطلاعات بیشتر درباره نحوه استفاده الکل صنعتی در داروخانه به این سایت مراجعه نمایید.

نمایندگی های بسیاری برای خرید سرنگ انسولین بی دی در سراسر کشور فعال هستند. از جمله نمایندگی سرنگ انسولین بی دی مدل Micro-Fine، ، فروشگاه اینترنتی و … می باشند. که برای کسب اطلاعات بیشتر میتوانید تعرفه لازم فروش اقلام مصرفی پزشکی را از فروشگاه های معتبر کسب کنید.

شرکت های دارای محصول انواع سرنگ ایرانی و حارجی

شرکت های دارای محصول انواع سرنگ ایرانی و حارجیشرکت های دارای محصول انواع سرنگ ایرانی و خارجی باید اطلاعات کاملی از چرخه خرید و فروش تجهــیزات پزشـکی و تمامــی امکانـات لازم جهت معرفی و ارائه محصولات و خدمات را برای شرکت های حوزه تجهیزات پزشکی فراهم نمایند و همچنین با ایجـاد زیر سـاخت های ویژه این امـکان را فراهم نمـوده چه حضوری چه آنلاین  تا خریـداران بتوانند به سـادگی و در کوتـاه تریـن زمـان ممکن محصول مـورد نظر خود را از برترین فروشـندگان خریداری کرده و استفاده کنند.

فروش سرنگ انسولین بی دی (BD) اصل ساخت آمریکا

فروش سرنگ انسولین بی دی (BD) اصل ساخت آمریکا اگر بدنبال جایی برای تهیه و فروش سرنگ انسولین بی دی (BD) اصل ساخت آمریکا هستید بایستی دقت کنید که بهترین نوع آن را از فروشگاه های معتبر و با سابقه خریداری نمایید. و نمایندگی های مجاز در کشور چرا که سرنگ انسولین ارزان نشانه بهترین جنس و کیفیت نمی باشد و از جمله مشخصات بهترین نوع آن بدون احساس درد و سرسوزن بسیار تیز با کیفیت عالی می باشد که از پر فروش ترین سرنگ انسولین در بازار است و گاها برای تزریق انسولین و مصارف زیبایی برای تزریق ژل استفاده می شود و از مشخصات  این سرنگ انسولین BD به علت تیزی سر سوزن و پولیش الکترو شیمیایی آن کمترین درد را داراست  و در مدل های مختلفی تولید شده است.

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

منتظر اولین رای شما هستیم 👋

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید