سرنگ انسولین چند سی سی را می توان از داروخانه ها و یا مراکز پخش لوازم پزشکی خریداری نمود. دیابت یا همان مرض قند، یکی از بیماری های شایع در جهان می باشد که بر اثر قطع شدن تولید انسولین یا کارکرد نامناسب آن به وجود می آید. از اواخر قرن هجدهم میلادی که دو نوع شایع بیماری دیابت یعنی دیابت نوع یک و دیابت نوع دو کشف شد، راه های درمانی بسیار زیادی برای این بیماری مورد آزمایش قرار گرفت. درمان با استفاده از مصرف جو دوسر، درمان هایی موسوم به رژیم شیر، سیب زمینی درمانی و درمان برنجی از جمله درمان هایی بود که قبل از درمان با انسولین به کار گرفته شد. قبل از تزریق ابتدا محل مورد نظر را با الکل طبی 99 درصد تمییز کرده و سپس تزریق می نمایند.

در درمان بیماری دیابت نوع یک که تولید انسولین در بدن بیمار قطع شده است پزشکان تزریق انسولین را تجویز می کنند ولی در دیابت نوع دو که بدن بیمار نسبت به تولید انسولین مقاومت نشان می دهد و ممکن است برای هر شخص در هر سنی به وجود بیاید معمولا مصرف قرص توصیه می شود.

پزشک معالج، ممکن است با توجه به آزمایش های گرفته شده از بیمار در هر مرحله از درمان، سطح دوز مصرفی انسولین یا این که چند سی سی سرنگ انسولین باید به بیمار تزریق شود را افزایش یا کاهش دهد.

به دلیل شایع بودن بیماری دیابت در دنیا و نیاز بیماران به تزریق انسولین، فیلم های آموزشی زیادی را می توان در فضای مجازی مشاهده کرد که به صورت عملی به آموزش تزریق انسولین پرداخته اند.

سرنگ انسولین چند سی سی | عرضه تجهیزات تزریق در ابعاد متنوع

نمایندگی فروش سرنگ انسولین 1 سی سی گیج 29 حلما

نمایندگی فروش سرنگ انسولین 1 سی سی گیج 29 حلما یکی از موارد استفاده از سرنگ ها، وارد کردن و خارج کردن مواد از معده می باشد. این کار با استفاده از سرنگ هایی با اندازه های مختلف انجام می شود. سرنگ گاواژ ۵۰ سی‌سی، یکی از سرنگ هایی است که به این منظور در مراکز درمانی مورد استفاده قرار می گیرد.

برای این که بیمار به هنگام تزریق سرنگ کمترین درد را حس کند از سرنگ Pic که با واحدهای مختلف 30 ، 50 و 100 واحدی در بازار وجود دارد استفاده می شود.

یکی از سرنگ های انسولین تولید شده در کشور که با سر سوزن های نازک به بازار عرضه می شود و باعث می شود بیمار در هنگام تزریق کمترین حس درد را داشته باشد سرنگ انسولین 1 سی سی گیج 29 حلما می باشد که توسط نمایندگی های مختلفی در سراسر کشور به فروش می رسد.

انسولین رگولار یک انسولین انسانی است که برای کنترل بیماری دیابت نوع یک و دو مورد استفاده قرار می گیرد و از ویژگی های مهم آن می توان به سرعت بالای جذب و انتشار آن اشاره کرد.

قیمت باورنکردنی سرنگ انسولین در بازار

قیمت باورنکردنی سرنگ انسولین در بازار آوا پزشک، یکی از شرکت های تولید کننده ی داخلی در زمینه ی تولید انواع مختلف سرنگ های انسولین می باشد. این شرکت با داشتن سابقه ای نسبتا طولانی توانسته است به یک برند مطرح در کشور تبدیل شود و در زمینه ی صادرات محصولات خود به کشورهای دیگر نیز فعالیت کند. حمایت هر چه بیشتر از چنین شرکت های تولیدی می تواند باعث شود سرنگ ها و تجهیزات پزشکی مورد نیاز بیماران با قیمت هایی باور نکردنی در بازار عرضه شود. قیمت سرنگ های این تولیدی را می توان از طریق مراجعه به نمایندگی های معتبر به دست آورد به عنوان مثال هم اکنون قیمت سرنگ آوا 10 سی سی در بازار با قیمت 1,200 تومان به فروش می رسد.

سفارش سرنگ انسولین بی دی در تهران

سفارش سرنگ انسولین بی دی در تهرانانواع مختلفی از سرنگ های داخلی و خارجی در بازار فروش تجهیزات پزشکی مشاهده می شوند. یکی از انواع پر مصرف سرنگ های انسولین، سرنگ انسولین «BD» ظرفیت 1 میلی لیتر است. از طریق داروخانه ها و مراکز فروش تجهیزات پزشکی در شهرهای مختلف می توان این سرنگ ها را با قیمت های متنوعی خریداری نمود. در تهران و سایر شهرستان ها از طریق آنلاین هم می توان این سرنگ ها را به صورت عمده یا جزئی سفارش داد. الکل صنعتی در داروخانه با قیمت های متفاوتی در اندازه های گوناگون به فروش می رسد.

خریدار انواع سرنگ انسولین در اندازه های مختلف

خریدار انواع سرنگ انسولین در اندازه های مختلفبی تحرکی یکی از دلایل اصلی بیماری دیابت است که باعث می شود در کشور ما نیز هرساله تعداد مبتلایان به این بیماری افزایش یابد. با وجود شرکت های متعدد داخلی که در زمینه ی تولید انواع مختلف سرنگ انسولین فعالیت می کنند، ولی به دلیل افزایش روز افزون نیاز کشور به این سرنگ ها، ایران از خریدارن سرنگ انسولین کشورهای مختلف به شمار می آید و سالانه سرنگ های انسولین با اندازه های گوناگون به کشور وارد می شود.

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

منتظر اولین رای شما هستیم 👋

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید