خرید دستکش جراحی استریل و الکل صنعتی در داروخانه یکی از وسایل مهم در امور پزشکی است که مانع از انتقال آلودگی بین پزشکان ، پرستاران و بیماران می‌شود و همچنین از بدن انسان در مقابل مواد شیمیایی خطرناک ، ویروس‌ها و باکتری‌ها محافظت می‌کند. برای اینکه بتوانیم اثربخشی دستکش جراحی استریل را در حین کارببینیم باید دستکش مناسب را انتخاب و از آن به درستی استفاده کنیم.
دستکش‌های جراحی انواع مختلفی دارند که ما باتوجه به نیاز خود باید دستکشی راانتخاب کنیم که از نظر میزان حفاظت ، راحتی ، دوام و متناسب با نیاز ما باشد. در بازار پزشکی انواع دستکش جراحی استریل وجود دارد که لاتکس از بهترین آنهاست.

خرید دستکش جراحی استریل | تهیه تجهیزات پزشکی با کیفیت

نمایندگی فروش دستکش استریل جراحی کم پودر مالزی

نمایندگی فروش دستکش استریل جراحی کم پودر مالزیبرای خرید دستکش جراحی استریل می‌توان به نمایندگی فروش این محصولات مراجعه کرد یا می‌توان به صورت اینترنتی محصول خود را سفارش داد که یکی از بهترین این مراکز نمایندگی فروش دستکش استریل جراحی کم پوئدر مالزی می‌باشد که به دلیل وججود مواد پلمیری در آن از اینجاد حساسیت جلوگیری می‌کند. یک نوع دستکش جراحی هست که دستکش نیتریل می‌باشد که در مقابل دستکش لاتکس و وینیل بسیار مزیت دارد.
قيمت دستكش نيتريل بسیار ارزانتر از سایر دستکش های دیگر می‌باشد و راحت تر است و برای صنایع گوناگون، شستن ظروف، مراکز درمانی و تمیزکاری استفاده می‌شود. همچنین رنگ مشکی آن در آرایشگاه‌ها و آشپزی کاربرد دارد.
یک نوع دستکش طبی هم هست که معمولا در فعالیت های ورزشی،وزنه برداری،قایقرانی و بدنسازی استفاده می‌شود که برای جلوگیری از آسیب دیدگی و بهبود نقاط آسیب دیده بدن کاربرد دارد.

پخش دستکش استریل جراحی بدون پودر سوپا

پخش دستکش استریل جراحی بدون پودر سوپابرخی از فروشگاهای پزشکی مسئولیت پخش دستکش استریل جراحی بدون پودر سوپا را به عهده دارند. پزشکان و بیماران برای محافظت از هرگونه آلودگی و ویروس و موجودات زنده می‌توانند از دستکش‌های لاتکس بدون پودر سوپا استفاده کنند که در انواع مختلف لاتکس، نایلونی و نایلکسی عرضه می‌گردد که هم به صورت استریل و غیر استریل می‌باشد.
یک نوع دستکش سوپا هم وجود دارد که ارتوپدی هستند و قدرت کشش بیشتر و ضخامت بشتر و رنگ تیره دارند که قدرت شکست نوردر برابر آلات فلزی سنگین اعمال ارتوپدی را دارند که معمولا برای سهولت در کار جراح به کار می‌رود. همچنین یک نوع دستکش معاینه سوپا هم هست که از این دستکش های بدون پودر سوپا در معاینات مختلف پزشکی،دندانپزشکی،مامایی،دامپزشکی،کار بامواد آزمایشگاهی و کنترل قطعات صنعتی حساس استفاده می‌شود.

خرید دستکش جراحی استریل بدون پودر به قیمت عمده

خرید دستکش جراحی استریل بدون پودر به قیمت عمدهخرید دستکش جراحی استریل بدون پودر وهم پودری و نیز الکل طبی 99 درصد در بازار ایرانی و خارجی برای بیمارستان‌ها و کلینیک‌های جراحی به قیمت عمده قابل خریداری می‌باشد. بسیاری از فروشگاه‌ها و مراکز تجهیزات پزشکی که دارای حجم بسیار بالای فروش خود هستند واسطه میان تولید کنندگان و وارد کنندگان اینگونه دستکش‌ها هستند محصولات را دراختیار خریداران قرار می‌دهند و سئد حاصل از قروش عمده خود را دریافت می‌کنند.
در ابتدا دستکش ها ازجنس لاتکس بودند که ممکن بود برای برخی از افراد ایجاد حساسیت کند اما درحال حاضر دستکش وینیل اپی پرفکت یک دستکش متعلق به یک شرکت حریر ایران است که یک نوع دستکش بدون پودر‌ (غیر استریل) و ساخته ارپلی ونیل کلراید است و مناسب برای انجام معاینات پزشکی و جراحی ها و کمک های اولیه می‌باشد.

قیمت انواع دستکش جراحی استریل در تهران

قیمت انواع دستکش جراحی استریل در تهرانایران و سایر نقاط جهان تولید کننده دستکش جراحی استریل هستند که برخی  از این نمایندگی ها مسئولیت فروش دستکش جراحی استریل را به عهده دارند و همچنین سایت های اینترنتی مانند دیجی کالا این گونه محصولات را در معرض دید عموم قرار می‌دهند و هچنین لیست قیمت دستکش جراحی استریل را تهیه می‌کنند تا عموم خریداران قیمت هارا مقایسه نموده و با توجه به نیاز خود خرید خود را قطعی نمایند.
قیمت انواع دستکش جراحی استریل در تهران متفاوت است و هر شرکتی با توجه به کیفیت کالای خود آن را عرضه می‌نماید. مزیت استفاده از سایت های خرید اینترنتی این است که می‌توتن تنوع تمام محصولات و قیمت آنها را مقایسه کرد و بعد اقدام به خرید نمود.

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

منتظر اولین رای شما هستیم 👋

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید