سرنگ ها و الکل طبی 99 درصد دارای اجزای متفاوتی می باشند. اغلب شرکت ها سرنگ ها را از جنس پلاستیک و فلز تولید می کنند. در بازار بیشتر جنس پلاستیکی آن عرضه می شود. از نوع سرنگ فلزی بیشتر برای دامپزشکی کار گرفته می شود.

سرنگ ها عموماً دارای اجزای مشابهی هستند و تنها می توان آنان را از روی حجم شان تشخیص داد. این نوع از وسیله پزشکی را شرکت های مختلفی تولید می کنند و در همین حال برخی دیگر آن را وارد می نمایند.

این شرکت ها قیمت سرنگ 20 سی سی را هم تعیین می کنند. فروش انواع سرنگ های شستشو با کارایی بالا، در مراکز خرید لوازم پزشکی انجام می شود.

قیمت سرنگ 20 سی سی | فروش انواع سرنگ های شستشو با کارایی بالا

نمایندگی فروش انواع سرنگ در بازار

نمایندگی فروش انواع سرنگ در بازار نمایندگی فروش انواع سرنگ در بازار، سرنگ ۵۰ سی سی، سرنگ گاواژ و بزرگترین سایز سرنگ را به فروش می رسانند. این نمایندگی ها اصولاً در کار فروش عمده هستند و می توان از آنان با قیمت های مناسب، سرنگ مینا، سرنگ آوا، سرنگ هلال و سرنگ ۳۰ سی سی را هم تهیه کرد.

نمایندگی ها را شرکت های تولیدی و وارداتی در شهر های مختلفی ایجاد می کنند تا خریداران در هر جا به راحتی بتوانند آن را با کمترین هزینه تهیه کنند. آنان اصولاً در کلان شهرها و شهر های بزرگ مشغول و فعالیت دارند که جمعیت بیشتری وجود دارد و مراکز درمانی متعددی هم فعالیت می کنند.

نمایندگان فروش سرنگ را با عالی ترین و بهترین درجه کیفی با جنس و مواد اولیه خوب در انواع و گنجایش مختلف به صورت بهداشتی و استریلیزه با قیمت خوبی توزیع می کند. این نمایندگی ها سعی دارند با فروش عمده و بدون واسطه این محصول را با کمترین قیمت در اختیار متقاضیان قرار دهند.

خرید سرنگ ۲۰ سی سی لوئر لاك آوا

خرید سرنگ ۲۰ سی سی لوئر لاك آوا خرید سرنگ آوا 20 سی سی در مدل لوئر لاک از داروخانه های سطح شهر هم امکان پذیر می باشد. این داروخانه ها در کیفیت های مختلفی این نوع از سرنگ را به فروش می رسانند. از آن ها می توان قیمت سرنگ سها را هم جویا شد.

همچنین با مراجعه به مراکز خرید و فروش لوازم پزشکی نیز می شود این سرنگ 20 سی سی لوئرلاک آوا را تهیه کرد و از آن در تزریق و کارهای دگیری مانند شستشو کار گرفت.

از طرفی می توانید برای خرید ارزان و با کیفیت، به فروشگاه های آنلاین مراجعه کنید. در وبسایت های متعدد فروش عمده سرنگ 20 سی سی این برند عرضه می شود. در این فروشگاه ها می توانید به راحتی خرید خود را انجام دهید. آنان در 24 ساعت یک روز کامل در دسترس می باشند و می توان هر ساعتی که خواسته باشیم، به بازدید از فروشگاه های آنلاین بپردازیم و خرید خود را با دقت انجام دهیم. این فروشگاه ها از برندهای مختلفی سرنگ را در قیمت های ارزان ارائه می کنند.

لیست قیمت سرنگ ۲۰ سی‌سی مینا

لیست قیمت سرنگ ۲۰ سی‌سی مینا لیست قیمت سرنگ 20 سی سی مینا را می شود از فروشگاه هایی که در کار عرضه لوازم بهداشتی هستند به دست آورد. همچنین این برند در شهرهای مختلف کشورمان، دفاتر فروش دارد که از این طریق نیز می توان لیست قیمت را تهیه کرد.

در فروشگاه های گوناگون این نوع از سرنگ در بسته بندی های 400 عددی با قیمت 840000 تومان ارائه می شود.

البته با کمی جستجوی بیشتر می توانید، قیمت های تکی آن را به نرخ پایین پیدا کنید و استفاده نمایید.

صادرات سرنگ های ایرانی با کیفییت

صادرات سرنگ های ایرانی با کیفییت صادرات سرنگ های ایرانی با کیفیت اغلب از سوی شرکت های تولید کننده انجام می شود. این شرکت ها در مطالعه ای دقیق، بازار کشورهای مقصد را بررسی می کنند و سپس اقدام به فرستادن محصولات شان می نمایند. علاوه بر این محصول، الکل صنعتی در داروخانه تولید داخل نیز امروزه به چند کشور صادر می شود.

از طرفی، گروه های بازرگانی متعددی هم وجود دارند که در این زمینه فعال می باشند. آنان در کنار شرکت های تولید کننده سرنگ ها را در انواع مختلف و کیفیت های متنوع، به کشورهای حوزه خلیج فارس، عراق، افغانستان، تاجیکستان، کشورهای شرق اروپا و غیره صادر می کنند.

تولید سرنگ در ایران هر چند سابقه ای طولانی ندارد؛ ولی به سرعت توانسته جایی در میان بازارهای جهانی برای خود باز کند. همچنین این محصول مورد توجه مشتریان شان در کشورهای مقصد قرار گرفته است و برای همین است که سرنگ شرکت های تولیدکننده ایرانی هنوز هم به شکل مستمر صادر می شوند.

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

منتظر اولین رای شما هستیم 👋

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید