خرید پد الکلی ارزان : در این متن اظلاعاتی در مورد خرید پدهای الکی و مصارف استفاده ان ها در اختیار شما قرار میگیرد 

 

پد الکلی و الکل صنعتی بیدستان چیست؟پد الکلی یا دستمال های الکلی به عنوان ضد عفونی کننده مورد استفاده قرار میگیرند .این پدهای الکلی ابزار مناسبی برای تمیز کردن زخم ها و محل تزریق هستند.

در اینجا موارد مصرف پد الکلی را معرفی میکنیم

ابتدا  مواد مصرفی پزشکی پد های الکی را مورد بررسی قرار میدهیم

1:تمیزکردن لکه های خون :زمانی که پرستاران تزریقی انجام می دهند و یا از بیمار خود خون می گیرند به راحتی و با استفاده از پد الکلی علاوه بر ضد عفونی کردن محل لکه های خون باقی مانده را نیز تمیز نمایند.

2:کمک به بیماران دارای تهوع:تهوع ، عارضه ای بسیار رایج و گسترده در بین خیلی از بیماران است و پرستاران همواره از بیماران مبتلا به این عارضه رنج می برند. علت این رنجش پرستاران استفراغ ناگهانی بیماران است. بسیاری از پرستاران به تجربه دریافته اند که با قرار دادن پد الکلی بر روی برآمدگی بینی بسیاری از بیماران این حالت را از دست داده اند 

3:متوقف کردن خراش ناشی از گزش پشه ها:الکل موجود در پد الکلی به راحتی می تواند خارش ناشی از گزش پشه ها و حشرات را التیام دهد. 

4:پد الکلی برای جوش و از بین بردن اکنه: اگر صورت شما جوش یا اکنه دارد کاربردهای پدالکلی می تواند کمک بسیاری به شما بکند با تمیز کردن صورت خود با پد های الکی بعد از مدتی جوش ها و اکنه ها ناپدید میشوند

از موارد دیگر مصرف پدهای الکی:

5:تمیز کردن سطوح :بسیاری از خانه داران نیز برای تمیز نمودن و ضد عفونی کردن سطوح از پد الکلی استفاده می کنند. تخته های وایت برد آغشته شده با ماژیک به راحتی با پد الکلی پاک می شوند.

6:تمیز نمودن تلفن همراه:آیا گوشی هوشمند شما کثیف و تیره شده است ؟ شما به راحتی و با یک پد الکلی می توانید سطح آنرا تمیز و اثرات لک و اثر انگشت خود را از روی صفحه نمایشگر و پوشش محافظ پاک نمایید.

7: برای ورزشکاران:تمیز کردن روزانه پاها با مالیدن پد الکلی می تواند به جلوگیری از رشد قارچ ها کمک شایانی نماید و از بیماری های مرتبط بویژه در ورزشکاران جلوگیری نماید.

 

خرید پد الکلی ارزان | تولید بهترین پدهای تزریقاتی با پایین ترین قیمت بازار

فروشگاه پد پنبه الکل طبی

فروشگاه پد پنبه الکل طبی

فروشگاهای پد پنبه الکلی طبی:

هم اکنون بسیاری از فروشگاهای اینترنتی  و انلاین شاپ ها در شبکه های اجتماعی و داروخانه ها پد های الکی را به فروش میرسانند .

 

شركت توليد كننده پد الكلی در تهران

شركت توليد كننده پد الكلی در تهراناز جمله معروف ترین شرکت های تولید کننده پد الکلی و الکل صنعتی برسام ایران میشود پد الکلی کیا و پد الکی نیوساد را نام برد.

پد پنبه الکی کیا:پد پنبه الکی کیا با استفاده از مجهز ترین دستگاه ها و بهترین مواد اولیه در محیطی بسیار تمیز و سالم و مورد تایید وزارت بهداشت در حال حاضر در مرحله تولید میباشد و بدون شک هم اکنون از بهترین برند های کشور است این کالا به محض ورود به بازار با استقبال بی سابقه مواجه گردید

پد الکی نیوساد: پد الکلی نیوساد جزو بهترین پنبه الکل های موجود در کشور از نظر کیفیت می باشد.شرکت نیوساد همچنین در تولید پد ارایشی و لاک پاک کن نیز موفق عمل کرده است


این دو شرکت در زمینه تولید پد آرایشی و بهداشتی بهترین هستند

خرید پد الکلی نیوساد بسته 100 عددی

خرید پد الکلی نیوساد بسته 100 عددیپد الکلی نیوساد

مشخصات محصول:

کشور سازنده : ایران
تعداد در هر بسته:صد عدد 

فرم :مستظیل شکل 

عملکرد:ضدعفونی 

ویژگی ها: مقاوم در برابر نفوذ رطوبت و باکتری ها و استریل نمودن محل تزریق در بیمارستان ها و ازمایشگاهها و درمانگاهها ضد عفونی کننده جوش صورت محل نیش حشرات و خراشیدگی پوست 

قیمت پد الکلی نیوساد:7500تومان

قیمت عمده پد الکی طبی در بازار

قیمت عمده پد الکی طبی در بازار قیمت عمده پد های الکی با توجه به نوسانات بازار متغییر است

به صورت تقریبی:

فروش پد الکی 100عددی عمده : 8.500 تومان 

پد الکی کیا:در هر کارتن 6000عدد قیمت  5100000 ریال

پد الکلی نیوساد:هر کارتن 6000عدد قیمت 5700000 ریال 

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

منتظر اولین رای شما هستیم 👋

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید