انواع سرنگ با توجه نوع کاربرد و حجم تزریق مورد استفاده قرار می گیرد و در برندهای مختلفی نیز تولید می شود مانند سرنگ گاواژ، سرنگ مینا، سرنگ تزریق آوا و … که معمولا یکبار مصرف بوده و در بسته بندی خود همراه با سر سوزن و در برخی بسته بندی های بدون سرسوزن به فروش می رسد و قیمت های متفاوتی را دارد. بطور مثال قیمت سرنگ 5 سی سی با سرنگ 3 سی سی متفاوت بوده و بر حسب برند نیز مختلف عرضه گشته و معمولا کمی گران تر میباشد اما به طور متوسط قیمتی حدودی کمتر از 1000 تومان را داراست. الکل صنعتی بیدستان امروزه به کشور های دیگر نیز صادر می گردد.

قیمت سرنگ 5 سی سی | خرید سرنگ در طرح ها و اندازه های متفاوت

لیست قیمت سرنگ آوا 5 سی سی لوئرلاک (پیچی)

لیست قیمت سرنگ آوا 5 سی سی لوئرلاک (پیچی) شکل سرنگ 5 سی سی لوئرلاک دارای تفاوت هایی با نمونه دیگر دارد که که از جمله ها می توان به نحوه فیکس شدن سر سوزن به بدنه آن دانست که در این نمونه در حین راحتی به صورت پیچی می باشد که ایمنی کار را افزایش داده و خطرات احتمالی ناشی از در رفتن سر سوزن و نشتی مواد تزریق و … را به حد صفر کاهش می دهد.

لیست قیمت این محصول چندان تفاوتی با نوع دیگر خود را ندارد و معمولا در کارتن هایی با بسته بندی 600 تا 1000 تایی به صورت عمده برای مراکز درمانی و داروگاهی و … به فروش می رسد و قیمت هر یک عدد از آن کمی تا حدود خیلی ناچیز گران تر است.

از دیگر مزیت های این محصول کاهش خطر انتقال بیماری ها دانست.

تولید سرنگ 5 سی سی یکبار مصرف سها

تولید سرنگ 5 سی سی یکبار مصرف سها تولید سرنگ سها به منظور کاهش واردات و وابستگی به سرنگ خارجی شکل گرفته است و با کیفیت خوبی عرضه می گردد و نسبتا ارزان قیمت می باشد و امکان استفاده و خرید سرنگ در تمام اقشار فراهم گشته است به ویژه برای مصارف خاص و انواع خاص از آن.

این برند در حجم ها 3، 5 و 10 سی سی به تولید پرداخته است و علاوه بر تامین بازار داخلی دارای صادرات نیز می باشد.

این محصول در بسته بندی های مختلف همراه با سر سوزن و بدون آن در کارتن های مختلف 600 تایی و 1000 و 2000 تایی و … انجام می گیرد که برای خرید به صورت عمده در حجم بالا و یا بر حسب تامین اجناس مورد استفاده در یک واحد کوچک داروگاهی و درمانگاهی مناسب است.

پخش سرنگ 5 سی سی ساده برند V.MED 476

پخش سرنگ 5 سی سی ساده برند V.MED 476 سرنگ ۵ سی سی ساده برند V.MED 476  دارای قیمتی تقریبا 38 هزار تومان در بازار و در سایت های معتبر بیان شده که در دو نوع ساده و لوئرلاک می باشد و بیشتر برای توزیع در مراکز داروگاهی معتبر موجود است و برای مراکز خارجی انجام نمی گیرد و یا بسیار کم است و معمولا در سایت ها فروش عمده سرنگ های این برند انجام می گیرد. الکل صنعتی برسام برای ضد عفونی کردن دست ها قبل از خوردن غذا نیز کاربرد دارد. جهت تهیه این محصول به این سایت مراجعه نمایید.

این محصول نسبت به محصولات مشابه در بازار داریا کیفیت نسبتا بالاتری است و در انواع 5، 10، و حتی 20 سی سی می باشد.

این محصول از تولیدات شرکت ورید می باشد که دارای تنوع بالا در حجم مورد استفاده نسبت به دیگر شرکت ها را دارد. قیمت سرنگ دو سی سی آن نیز تقریبا 500 تومان در برخی از نمایندگی ها گزارش شده است.

فروشگاه تجهیزات پزشکی مصرفی در تهران

فروشگاه تجهیزات پزشکی مصرفی در تهران فروشگاه تجهیزات پزشکی مصرفی به صورت عمده بیشتر در تهران مشغول می باشد و از جمله شغل های حساس به شمار می رود که نیازمند دقت فراوان فروشندگان است  البته در شهر های دیگر نیز از این جمله مراکز موجود می باشد.

یکی از اساسی ترین مراکز را می توان فروشگاه های اینترنتی دانست که به ارسال و خدمات دهی سراسری می پردازند و انواعی از تجهیزات را می توان خریداری کرد از جمله انواع سرنگ های یکبار مصرف و سرنگ اتوماتیک 5سی سی که بیشتر برای استفاده در دامپزشکی ساخته شده است و نیز بسیاری از ملزومات دیگر که شاید خرید عمده آن در دیگ شهرها کمی با دشواری امکان پذیر باشد.

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

منتظر اولین رای شما هستیم 👋

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید