سرنگ آوا به پنج نوع هستند که شامل: سرنگ لوئرلاک، سرنگ دوسر سوزن، سرنگ لوئر اسلیپ،سرنگ خود تخریب، سرنگ ایمن گارددار می باشدکه خصوصیت هر یک با دیگری متفاوت و کاربردش فرق می کند. برای تزریق انسولین از سرنگ انسولین استفاده می شود که به نام سرنگ انسولین یکپارچه آوا و در تکمیل محصولات خود آواا برای تزریق انسولین سرسوزن قلم انسولین تولید کرده است. فروش عمده سرنگ  آوا و همچنین الکل طبی 99 درصد توسط تماس هابه دفتر مرکزی تهران صورت می گیرد و یا فروش مسقیم از کارخانه از طریق فروش آنلاین می باشد.

فروش عمده سرنگ آوا | خرید انواع تجهیزات طبی استاندارد

بهترین مدل های ست سرنگ

بهترین مدل های ست سرنگشایع ترین شکل های سرسرنگ شامل: نوک غیر پیچی، نوک غیرمرکزی، نوک پیچی، نک مخصوص کانت می باشد. سرنگ غیرپیچی یا ساده در میان سرنگ ها بیشتر مورد استفاده قرار می گیرد.و بهترین مدل ست سرنگ می باشدو علت مورد استفاده قرار گرفتن رایج آن در آمدن راحت سر سوزن در این سرنگ است.سرسوزن در ضخامت و طول های متفاوت موجود است که سوزن های کوتاه برای تزریق زیر پوستی و سوزن های بزرگتر برای تزریق های عضلانی کاربرددارند.همچنین سر سوزن خوب به کاهش درد کمک شایان دارد. یکی از مراکز خرید ست سرنگ ساده سرنگ آوا می باشد که یکی از بهترین و سرشناس ترین برندها در این زمینه می باشد.

دسته بندی انواع ست شرنگ

دسته بندی انواع ست شرنگامروزه بیشتر سرنگ ها یکبار مصرف است و تقسیم بندی سرنگ ها بر اساس حجم آنها می باشد  سرنگ انسولین، دو سی سی ،پنج سی سی و ده سی سی می باشدسر سوزنها یک اندازه و به صورت استاندارد می باشند در نتیجه هر سوزنی به آن وصل و پیستون داخل سرنگ به راحتی در آن حرکت می کند. طبقه بندی سرنگ براساس حجم ،نوع نوک سرنگ بسیار مهم است که حجم سرنگ از 0و5 تا 50 سی سی تقسیم می شود و نوع نوک سرنگ بر4 دسته تقسیم بندی میشود که شامل سرنگ سرپیچ دار،شیب6درصد،سرنگ خارج از مرکز، سرنگ کاتتریاست که پرکاربردترینش سرپیچ دار و 6 درصد است.دسته بندی انواع ست سرنگ که صورت گرفته قیمت ست سرنگ هم متفاوت است.

فروش عمده ست سرنگ آوا

فروش عمده ست سرنگ آوافروش عمده ست سرنگ آوا و الکل صنعتی در داروخانه در پزشکی، دندانپزشکی ، دامپزشکی و درمان انسولین کاربرد دارد. سرنگ دندانپزشکی سرنگ شستشویی ایمن آوا ، دامپزشکی سرنگ تزریق دامی، دیابت لانست خونگیری آوا،سرسوزن پن آوا،سرنگ انسولین یکپارچه آوا می باشد که خصوصیات این سرنگ ها باهم متفاوت می باشد مثلا سرنگ انسولین دارای لنز بزرگ نمایی،قطر و طول سوزن براساس نیاز بیمار،کنترل دقیق مقدار دارو ، سوزن دارای پوشش سیلیکونی برای کاهش درد و موارد دیگر اما سرنگ آوای دندانپزشکی دارای مشخصات فنی یک بار مصرف،سترون شده با گاز اتیلن اکساید و موارد دیگر می باشد  به صورت عمده برای مراکز درمانگاه ها و بیمارستانها و مطب ها قابل صرف است برای همین یک راه برای فروش ست سرنگ موجود است فروش از طریق کرشناسان از همین سایت صورت می گیردو همه زمانی آنلاین می باشند.

قیمت خرید انواع سرنگ آوا

قیمت خرید انواع سرنگ آواهمانگونه که در تخصص های مختلف سرنگ آوا کاربرد دارند و در هر زمینه تنوع خود را دارا می باشد برای نمونه دیابت دارای زیر مجموعه چندتایی سرنگ انسولین یکپارچه،سرسوزن پن انسولینلانست خونگیری آوا کهسرنگ انسولین یکپارچه دارای مشخصات فنی مانند سوزن ظریف و بدون درد مخصوص کودکان،دارای سوزن با جنس استیل ضد زنگ پزشکی، امکان تولید و بسته بندی تکی بذای هر سرنگ،سوزن با دیواره نازک تیزشده با به کارگیری تکنولوژی تراش سه گانه همانگونه که این تفاوت ها و کاربردها و مشخصات فنی در هر زمینه موجود است قیمت خرید انواع سرنگ آوا هم متفاوت قیمت فروش آوا از طریق کارخانه مشخص میشود که مراکز درمانی و داروخانه ها باید مستقیم از کارخانه خرید داشته باشند که این خرید یا به صورت تماس تلفنی با دفتر مرکزی صورت می گیرد و یا از طریق کارشناسان فروش آنلاین انجام میشود کهتفاوت این دودر این است که کارشناس آنلاین تازمان انتهایی خرید با شما همراه و مشاور در انتخاب بهترین برند در زمینه مربوطه می باشد و  یا براساس بوجه شما برند را مشخص می کند.

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

منتظر اولین رای شما هستیم 👋

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید