سرنگ یکی از ان وسیله های یک بار مصرفی است که مصرف بسیار بالایی در طب پزشکی دارد و برای این که عامل انتقال بیماری نباشد حتما باید ان را به صورت یک بار مصرف و با الکل طبی 99 درصد استفاده نمود و بعد از مصرف ان را به دور انداخت . یکی از برند های تولید کننده سرنگ برند مینا باشد که توانسته با بهترین مواد اولیه بهترین سرنگ ها را تولید نماید و در این زمینه موفق هم بوده است . به دلیل این که قیمت سرنگ مینا که نسب به بقیه برند ها مناسب تر است فروش بالایی را هم دارد و بستگی به اندازه و مصرف ان از دانه ای دو هزار تومان شروع می شود تا مدل های دیگر ان که قیمت بالا تری دارند و یا سرنگ هایی که در اتاق عمل از ان ها استفاده می شود و حجم بالایی را دارند .

قیمت سرنگ مینا | تولید سرنگ یکبارمصرف پزشکی ایرانی

لیست قیمت سرنگ ۲۰ سی‌سی مینا

لیست قیمت سرنگ ۲۰ سی‌سی مینا شرکت مینا سرنگ به دلیل تولید انواع سرنگ مورد نیاز پزشکی توانسته است د ر  این عرصه نام خود را بر سر زبان ها ببرد رضایت پزشکان را نیز در این زمینه ثبت کرده است . لیست قیمت سرنگ مینا برای بیست سی سی و اندازه های مختلف تقریبا همگی در یک رنج هستند و تفاوت زیادی ندارند وای هر کدام از ان ها دارای سایز سوزن های متفاوتی می باشند  .کارخانه سرنگ مینا جهت فروش عمده سرنگ به مراکز پزشکی تخفیفی را هم در نظر گرفته است . تا در اثر نبود شرایط مالی درمانگاهی نیاز به استفاده مجدد از سنگ ها نباشد .

شرکت تعاونی تولیدی سرنگ مینای رودسر

شرکت تعاونی تولیدی سرنگ مینای رودسر تولید سرنگ پزشکی به دلیل این که با بیمار در ارتباط است باید بدور از هر گونه بیماری و میکروب و ویروس باشد تا استفاده از خود ان سبب انتقال بیماری به بدن بیمار نشود و عوارض و مشکلات بیش تری را به همراه نیاورد . شرکت تعاونی تولیدی سرنگ مینا رودسر در محیطی کاملا استرلیزه انواع سرنگ ها را تولید و انبار می نمایند و از این بابت خیلی از مراکز درمانی به صورت عمده خریدشان را انجام می دهند و از ان استفاده می نمایند  که خرید عمده سبب کاهش هزینه حمل و نقل جهت انتقال سرنگ و تجهیزات پزشکی از کارخانه به درمانگاه می شود و همچنین باعث می شود تا خریدار به دلیل خرید عمده ای که انجام می دهد بتواند تخفیف خوبی را از کل جنس دریافت نماید . 

فروش انواع سرنگ ایرانی و خارجی

فروش انواع سرنگ ایرانی و خارجی در بیمارستان ها  و در داروخانه ها و در انواع درمانگاه ها انواع سرنگ ها و نیز الکل صنعتی در داروخانه با برند های مختلف ایرانی و خارجی به فروش می رسند و یا این که استفاده می شود . سرنگ های خارجی نسبت به سرنگ های ایرانی قیمت بالاتری دارند و البته میتوان گفت هیچ فرقی بین سرنگ های ساخت خارج با سرنگ های ساخت کشور خودمان را ندارد فقط قیمت سرنگ های خارجی بالاتر است در بین سرنگ های ایرانی بعد از سرنگ مینا می توان گفت که یکی از برند های پرفروش در این زمینه است سرنگ سها و یزد سرنگ از کارخانجاتی هستند که در این زمینه فروش و تولید بالایی دارند . و توانسته اند سرهنگ هایی را با کیفیت بالا تولید به کشور های همسایه صادر نمایند .

خرید ویژه سرنگ دو تکه مینا

خرید ویژه سرنگ دو تکه مینایکی از محصولات شرکت مینا سرنگ سرنگ دو تیکه می باشد که برای فروش بهتر خرید ویژه برای این محصول گذاشته اند تا بتوانند فروش شان را بالاتر ببرند . همچنین شرکت مینا سرنگ ۵سی سی را با کیفیت بسیار بالا و سوزن های بسیار ظریف تولید می نماید . که این امر سبب رضایت بیش تر مشتری شده است . البته شرکت مینا در بازه های زمانی متفاوت خرید ویژه برای جنس های خود قرار می دهد تا جنس های تولیدی خود را به فروش برساند تا تاریخ استفاده ان ها نگذرد و جنس های جدید را تولید نمایند . 

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

منتظر اولین رای شما هستیم 👋

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید