یکی دیگر از تجهیزات واجب در بیمارستان ها و مراکز درمانی سرنگ ها و الکل صنعتی بیدستان هستند. قیمت سرنگ imed با توجه به اندازه سی سی ان در اختیار مشتری قرار می گیرد. سرنگ ها محصولاتی هستند که برای تزریق انواع دارو ها مانند انتی بیوتیک به صورت عضلانی به بدن بیمار انجام می شود. تمامی سرنگ ها یکبار مصرف بوده و بعد از ان باید دور انداخته شوند چرا که می توانند یکی از عوامل موثر در انتقال انواع ویروس های خطرناک شود.

تهیه تجهیزات مصرفی مطمئن برای مراکز درمانی از جمله وظایف مهمی است که مسئول مربوطه باید به ان توجه کند. در این مقاله قصد داریم اطلاعات مفیدی درباره خرید و فروش سرنگ ها و انواع آنها در اختیار شما قرار دهیم.

قیمت سرنگ imed | تهیه تجهیزات مصرفی مطمئن جهت مراکز درمانی

لیست قیمت سرنگ های imed و 3med

لیست قیمت سرنگ های imed و 3medفروش سرنگ imed و همچنین سرنگ های 3med توسط مراکز تخصصی خرید و فروش و عرضه تجهیزات پزشکی انجام می شود. این محصولات در بسته های چند صد عددی و به قیمت های مختلف بسته به کیفیت سرنگ و مقدار سی سی ان است. به عنوان مثال قیمت سرنگ سها با imed تفاوت دارد و ممکن است این اختلاف قیمتی بنابر کیفیت آنها اعمال شده است.

مقدار سی سی ها از 2 تا 20 است. با توجه به مرکز خرید و فروش تجهیزات پزشکی که یافته اید می توانید قیمت عمده سرنگ را ارزیابی و مطابق با بودجه خود خرید انجام دهید.

معمولا سرنگ های عمده و تعداد بالا برای بیمارستان های بزرگ و کلینیک های درمانی خریداری می شود. دریافت لیست قیمت سرنگ ها از طریق سایت های خرید و فروش ان امکان پذیر است.

فروش سرنگ i-med , 3med با عالی ترین قیمت

فروش سرنگ i-med , 3med با عالی ترین قیمتفروش سرنگ i-med و 3med به دلیل کیفیت و مرغوبیت بالای ان در بیشتر مراکز عرضه محصولات درمانی انجام می شوند. این نوع سرنگ ها توسط کشور ایران طراحی و تولید شده و به تمامی نقاط کشور توزیع می شود.

تولید کننده تجهیزات پزشکی معتبر در ایران با نام های مختلفی در بازار مشغول فعالیت و معمامله هر روزه محصولات خود در جهت ارائه به مشتری هستند. یکی از شناخته ترین مراکز تهیه لوازم و تجهیزات درمانی شرکت آسان مد است که علاوه بر سرنگ، لیست بسیار بلندی از محصولات تولید شده را به خریداران عرضه می کند.

از دیگر محصولات تولیدی در این مرکز:

  • محلول های ضدعفونی
  • ماسک اکسیژن
  • نخ های جراحی
  • دستکش
  • گاز و پانسمان

و صدها نوع لوازم مورد نیاز دیگر. کیفیت محصولات ارائه شده توسط این مرکز بالا بوده و می توان ان را به عنوان مرکز پخش معتبر و قابل اطمینان تلقی کرد.

خرید سرنگ انسولین مارک I.med

خرید سرنگ انسولین مارک I.medسرنگ ها و الکل صنعتی برسام کاربرد های متفاوتی دارند و هرکدام برای مصارف مختلفی مورد استفاده قرار می گیرد. سرنگ انسولین برند i-med از همین نمونه های سرنگ هاست برای بیماران مبتلا به دیابت تجویز می شود. شکل این سرنگ با سرنگ های معمولی متفاوت است. قیمت سرنگ معمولی این دسته از سرنگ ها متفاوت است.

علاوه بر این، خرید و فروش سرنگ انسولین هم در بسته بندی های چند صد عددی و به قیمت های مناسب ارائه می شود. این نوع سرنگ ها با توجه به مقدار سی سی برای بیماران مختلفی که از این بیماری رنج می برند تجویز می شود.

خط تولید های سرنگ های انسولین در اکثر شهر های سراسر کشور به راه افتاده است و روزانه چند هزار از این محصولات با استفاده از دستگاه های اتومات به بازار عرضه می شود.

پخش عمده سرنگ در بوشهر

پخش عمده سرنگ در بوشهراما بوشهر هم از همین دسته از شهرهاست. این شهر با به راه اندازی خطوط اولیه تولید سرنگ های مرغوب یکی دیگر از مراکز تامین کننده تجهیزات پزشکی شده است.

پخش و فروش عمده سرنگ بسته به نوع برند ان در بازار متفاوت است.

در صورت تمایل به خرید تجهیزات پزشکی با قیمت عمده و تحویل به موقع انها می توانید از طریق وب سایت برند مورد نظر خود به صورت انلاین و یا مراجعه به شعب معتبر پخش کننده، بروشور محصولات انها را دریافت نموده و اقدام به خرید کنید.

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

منتظر اولین رای شما هستیم 👋

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید