سر سوزن ها از جمله اجزای بسیار مهم در یک سرنگ به شمار می روند. از طریق این ها می باشد که به راحتی مواد مایع دارو به داخل بافت بدن جای می گیرند. این نوع از محصول را شرکت های متعددی هستند که تولید می کنند. سر سوزن ها دارای انواع مختلفی هستند که بر اساس گیج آن مورد استفاده قرار می گیرند. هر چه گیج یک سر سوزن بیشتر باشد، نازک تر می شود و به راحتی وارد بدن انسان می گردد. در این خصوص می توان گفت که تولیدی ها همه نوع سرسوزن را تولید می کنند و به بازار عرضه می نمایند.

سرسوزن ها دارای قطرها، طول ها و گیج های متفاوتی می باشند که از طریق رنگ های گوناگونی که دارند، قابل شناسایی هستند. همچنین الکل طبی 99 درصد به مرور زمان پوست دست را زخم کرده و باعث خشکی پوست می شود.

خرید انواع سر سوزن از فروشگاه هایی که می توان تهیه لوازم پزشکی مصرف با قیمت مناسب را انجام داد، مقدور می باشد.

خرید انواع سر سوزن | تهیه لوازم پزشکی مصرفی با قیمت مناسب

نحوه انتخاب سرنگ ها و سرسوزن ها

نحوه انتخاب سرنگ ها و سرسوزن ها سر سوزن ها را بر اساس گیج آن انتخاب می کنند. بیشتر آنان دارای مشخصات مانند:

  • سترون شده
  • جنس استیل
  • استریل شده و غیر استریل
  • تیز شده
  • و در رنگ های گوناگون

می باشند. انتخاب نوع سرنگ ها و سر سوزن ها به پزشک ربط دارد و او است که در نسخه چگونگی نوع این وسایل را می نویسید. در بازار انواع سر سوزن دندانپزشکی و معمولی پیدا می شود که برندهای متفاوتی آنان را تولید می کند.

از بازار می توان سرسوزن انسولین و سرنگ اتوماتیک هم خریداری کرد. هر یک از این موارد کارایی خاص خود را در جاهای مختلفی دارند. تنوع در محصول سرنگ و سرسوزن که جزء جدایی ناپذیر به شمار می روند، زیاد است و این را می توان با مراجعه به داروخانه ها و مراکز خرید و فرش آشکارا مشاهده کرد.

مرکز پخش انواع سرسوزن های فلزی دامی و آزمایشگاهی

مرکز پخش انواع سرسوزن های فلزی دامی و آزمایشگاهیدر شهرهای مختلف کشورمان مراکزی وجود دارد که در آن پخش انواع سرسوزن های فلزی دامی و آزمایشگاهی انجام می شود. در این مراکز فروش سر سوزن مزوتراپی، فروش سر سوزن دامپزشکی و غیره محصولات صورت می گیرد.

عموماً سرسوزن هایی فلزی دامی از گیج 14 تا 20 تولید می شوند. این نوع از سرسوزن ها دارای قطرهای متفاوتی نیز می باشند.

از طرفی می توان خرید اینترنتی سرنگ و سرسوزن را هم انجام داد. امروزه وبسایت های اینترنتی به مرکز پخش انواع ابزار پزشکی تبدیل شده اند و می شود با مراجعه به آنان به صورت عمده و جزئی خرید کرد. این مراکز پخش و فروش، همیشه قابل دسترس می باشند.

قیمت عمده انواع سوزن و سرسوزن

قیمت عمده انواع سوزن و سرسوزنقیمت عمده انواع سرنگ و سرسوزن را می توانید از مراجعه مختلفی به دست آورید که عبارتند از:

  1. کارخانه های تولیدی
  2. شرکت های بازرگانی
  3. نمایندگی ها
  4. فروشگاه های آنلاین
  5. بازارهای خرید و فروش انواع تجهیزات پزشکی

قیمت ها بر اساس، برند، کیفیت، نوع مواد اولیه بکار رفته و خارجی و داخلی بودن، تعیین می شود. از بازار می شود قیمت سوزن اسپاینال را به گونه عمده جویا شد. آنچه آشکار می باشد، این است که می توان با خرید عمده، هزینه ای کمتر پرداخت. البته بیشتر مراکز درمانی، داروخانه ها و فروشگاه هایی که در حوزه بهداشت و سلامت فعالیت می نمایند، خریدار عمده به شمار می روند. الکل صنعتی در داروخانه با شیوع ویروس کرونا، افزایش قیمت 100% به خود دیده است.

بازار تولید سرنگ و سرسوزن

بازار تولید سرنگ و سرسوزنسرنگ و سرسوزن کاربرد زیادی دارند. روزانه با مراجعه به مراکز درمانی می توان متوجه این موضوع شد؛ پس این نشان می دهد که بازار آن از رونق خوبی برخوردار است و تولیدی ها و شرکت های واردکننده حسابی سرشان شلوغ است.

در کشورمان انواع برند سرنگ و سرسوزن وجود دارد. از تولیدی های گوناگونی در این عرصه می توان نام گرفت که در بازار می شود محصولات شان را پیدا کرد. از جمله شرکت های معتبر در این خصوص می شود به آوا طب، هلال طب و غیره اشاره نمود که در انواع مختلفی محصولات شان را عرضه می دارند.

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

منتظر اولین رای شما هستیم 👋

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید