ساخت سرنگ انسولین و الکل صنعتی بیدستان، انقلابی در حوزه درمان بیماری دیابت بود و حیات را برای بیماران دیابتی مخصوصا مبتلایان به دیابت نوع دوم، راحت تر نمود.

امروزه یکی از روش ها تزریق انسولین برای بیماران دیابتی، استفاده از سرنگ انسولین است.

سر سوزن بخش فلزی روی سرنگ است که تیز بوده و به راحتی داخل بافت بدن نفوذ می کند.

امروزه به دلیل توجه به خطر بیماری هایی که از طریق سرنگ آلوده منتقل می شوند مانند ایدز و هپاتیت، در امحاء سرسوزن پس از انجام تزریق، دقت بیشتری می شود. همین امر، موجب نیاز روز افزون به تهیه و تولید سرنگ و به مراتب، خرید سرسوزن پزشکی بیشتر و بیشتر شده است.

خرید سرسوزن پزشکی | تهیه نیدل تزریق رنگ های مختلف

لیست قیمت سوزن و سر سوزن انسولین

لیست قیمت سوزن و سر سوزن انسولین فروش سر سوزن ها به صورت عمده و جزئی انجام میگیرد و قیمت های سوزن و سرسوزن انسولین با توجه به نوع گیج آن، تعداد سر سوزن و سرسوزن موجود در هر بسته بندی و مارک سازنده ی آن متفاوت می باشد.

تولید انواع سرسوزن های فلزی دامی و آزمایشگاهی

تولید انواع سرسوزن های فلزی دامی و آزمایشگاهیتولید انواع سر سوزن های فلزی دامی و آزمایشگاهی با کیفیت و ساخت مناسب توسط شرکتهای معتبر انجام می شود.  شرکت آوا پزشک، از سال 1375 با هدف تولید و فروش تیوپ های استیل ضد زنگ، سرسوزن های یکبار مصرف پزشکی تٲسیس شده است و تاکنون در این عرصه گام های بلندی برداشته است، چنان چه در حال حاضر تنها تٲمین کننده انواع سر سوزن تزریق برای تمامی تولید کنندگان سرنگ در داخل کشور برشمرده می شود.

سوزن، در انواع های مختلف وجود دارد و شامل یک ساقه و یک سری است که سری به سرنگ وصل می شود. نوک سوزن به طور مورب بریده شده که راحت تر به داخل پوست نفوذ کند.

قطر سوزن با واحدی به نام گیج اندازه گیری می شود و هرچه گیج بالاتر باشد، قطر سوزن نازکتر است. طول سوزن، عمق تزریق را تعیین می کند که با واحد میلیمتر اندازه گیری می شود.

تا بدین جا، شرکت آوا پزشک توانایی تولید سر سوزن در تمامی گیج ها از 14 تا 32 و با طول های مختلف را دارد که سرسوزن تزریق انسانی آوا، شامل سر سوزن با گیج 20 تا سرسوزن 25 می باشد که جهت تزریقات عمومی نیز از آن استفاده می شود.

به طور مثال، سرسوزن G16 سفید در واقع یکی از انواع سرسوزن با گیج 16  و هاب سفید در بین انواع سر سوزن های تولید شده می باشد که مصارف خاص خود را در نوع متفاوت از تزریقات دارد.

در واقع گیج سر سوزن نشان دهنده واحد اندازه گیری قطر سرسوزن است و سرسوزن G16 سفید، سرسوزنی با قطر 16 است که در مصارف پزشکی برای تزریق سرنگ و سرم جهت عمق مشخصی از پوست از آن استفاده می شود.

این شرکت همچنین در تولید سرسوزن میکروکانولا نیز پیشتاز می باشد.

میکروکانولا در واقع وسیله ای ست شبیه سر سوزن با این تفاوت که نوک آن بلانت و گرد می باشد و در هنگام تزریق فیلرهای پوستی و دیگر مواد، آسیب کمتری به بافت پوست می رساند و در نتیجه کبودی و تورم کمتری پس از تزریق ایجاد می کند و با کنار زدن رگ ها احتمال تخریب بافت ها و تزریق های وریدی را به طور قابل توجهی کاهش می دهد.

فروش سوزن و سر سوزن های ایرانی و خاجی

فروش سوزن و سر سوزن های ایرانی و خاجیفروش برندهای معتبر سوزن و سر سوزن و الکل صنعتی برسام اعم از خارجی و ایرانی با گیج ها و کیفیت های مختلف در سطح بازار انجام و هر کدام بصورت بسته بندی هایی با قیمت های مختلف ارائه می شوند.

از جمله برندهای داخلی سرسوزن مخصوص شرکت های آوا و سوپا می باشد.

جهت معرفی برندهای معتبر خارجی سرسوزن های تزریقی هم می توان از موارد زیر نام برد:

1. سر سوزن خارجی «وکتو»

2. سر سوزن نوافاین

3. سر سوزن Pic

خرید محصولات تجهیزات پزشکی(سر سوزن)

خرید محصولات تجهیزات پزشکی(سر سوزن)خرید محصولات تجهیزات پزشکی میتواند یکی از مهم ترین بخش های درمان یک بیماری باشد، برای کسب بهترین نتایج از انواع روشهای درمانی بیماری ها باید از بهترین وسایل و مرغوب ترین آنها استفاده کرد.

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

منتظر اولین رای شما هستیم 👋

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید