امروزه خرید پد الکلی و الکل صنعتی برسام و تهیه لوازم مصرفی کنترل کننده عفونت را می توانید در تمام شهر های کشور تهیه نمود. پد الکی یک نوع پد است که دارای الکل می باشد و پنبه های بدون پرز دارد. این نوع پد ها در تجهیزات پزشکی یکبار مصرف استفاده می شوند.پد های الکلی برای استریل پوست و تزریق کردن پد های خوبی هستند این پد ها ضد باکتری و ضد قارچ هستند.بسته بندی پد های الکلی از جنس کاغذ آلومینیومی است. پد های الکی در مرکز های درمانی استفاده می شوند. نکته ی مهم در مورد این پد ها این است که آن ها در هنگام خرید باید دربسته باشند و باز نشده باشندکشور  ایران نیز از جمله کشور هایی است که در زمینه تولید پد های الکلی رتبه ی خوبی را در جهان دارد. تولید کنندگان این محصول در ایران از محصولاتی با کیفیت خوب استفاده کرده اند.بسته بندی اینگونه از پدهای الکلی به صورت تکی می باشد و به بازار فرستاده می شود.  الکل پد های الکلی ایزوپروپیل است که غلظت 70 درصد دارد.بسته های آلومینیومی پد ها باعث می شوند که از خشک شدن پد ها جلو گیری شود.پد های الکی برای پاکیزه و ضد باکتری و ضد میکروب کردن استفاده می شوند. موارد مصرف پد الکلی بسیار زیاد است و در موقعیت های گوناگون می شود از آن ها استفاده کرد.خرید پد الکلی | تهیه لوازم مصرفی کنترل کننده عفونت

مرکز فروش پدالکلی(پنبه الکل) طبی نیوساد

مرکز فروش پدالکلی(پنبه الکل) طبی نیوسادمرکز فروش پدالکلی(پنبه الکل) طبی نیوساد در شهر های مختلف کشور وجود دارد و می توانیم این محصول را از طریق مراکز تهیه تجهیزات بهداشتی و درمانی و پزشکی تهیه کنیم. از جمله تولیدات ملی کشور ایران، پد طبی نیوساد است. این پد طبی یا به اصطلاح پد الکلی دارای پروانه ساخت از اداره ی بهداشت است. این پد از پنبه های بدون پرز تولید می شود و مصارف گوناگونی دارد. کیفیت پد های الکلی نیوساد باعث شده که محبوبیت خاصی در بین مشتریان و خریداران این نوع پد ها داشته باشند. پد های الکلی نیوساد در جعبه هایی که حاوی 100 عدد از این محصول هستند روانه بازار می شوند. این محصول دارای اندازه 6 در 8 می باشد و مقدار اتانول قابل توجهی نیز دارد.شرکت نیوساد هرچند یکی از شرکت های پیشرو در زمینه تولید و فروش پد الکلی است اما در تولید پد آرایشی نیز فعالیت می کند.

خرید انواع پد الکلی قیمت مناسب ایرانی

خرید انواع پد الکلی قیمت مناسب ایرانیخرید انواع پد الکلی با قیمت مناسب ایرانی این روز ها می تواند یکی از دغدغه های مصرف کنندگان این نوع محصولات بهداشتی باشد. زیرا تولید کنندگان و شرکت ها و برند های مختلفی در زمینه تولید انواع مختلف پد های بهداشتی فعالیت می کنند و باید از بین این برند ها بهترین ها را انتخاب کرد.نکته ی قابل توجه در انتخاب پد مناسب این است که در این پد ها کیفیت حرف اول را می زند و بعد از آن نوبت به قیمت میرسد لذا خریدار پد الکلی در انتخاب محصولات باید دقت نمایند که ابتدا کیفیت را به عنوان پارامتر اول در نظر بگیرند.. در کل باید ذکر شود که انتخاب از بین انواع مختلف پد ها به نوع کاربردی که ما از آن ها انتظار داریم نیز بستگی دارد.

شركت توليد كننده پد الكلی در بازار

شركت توليد كننده پد الكلی در بازاردر واقع تعدادی از شرکت های تولید کننده انواع مختلف پد و الکل صنعتی بیدستان به صورت رسمی حق تولید پد های الکی را دارند و می توانند به صورت رسمی فعالیت کنند. تولیدکنندگانی که می توانند  در بازار به صورت رسمی فعالیت کنند می توانیم به موارد زیر اشاره نماییم:

1. شرکت پد الکلی آریسا

2. شرکت پد الکلی گل کاوه

3. شرکت پد الکلی یونی مد

4. شرکت پد الکلی کیا

لیست قیمت پنبه الکلی طبی

لیست قیمت پنبه الکلی طبیامروزه با توجه به نوساناتی که در بازار کشور وجود دارد نمی توان قیمت دقیقی از محصولات مختلف را ارائه کرد. لیست قیمت پنبه الکلی طبی نیز از این امر جدا نیست اما قیمت تقریبی پنبه های الکلی موجود در بازار فعلی بدین صورت می باشد. قیمت بسته های صد تایی پنبه الکلی نیوساد 7500 ؛ یونی مد، 8500 ؛ گل کاوه 7250 و کیا 10000 تومان    می باشد. در حقیقیت پد ارزان در این لیست گل کاوه و گران ترین پد کیا است.البته قیمت پد الکلی ذکر شده تقریبی است شاید با نوساناتی همراه شود. و در واقع می توانیم از طریق  مراکز فروش این محصولات قیمت دقیق تری از آن ها را بدست آورید.

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

منتظر اولین رای شما هستیم 👋

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید