امروزه بیماری دیابت بسیار شایع شده و در بیماران مبتلا قند خون تزریق انسولین تجویز می شود که یکی از بهترین روش های برای تزریق انسولین سرنگ bd میباشد. سرنگ bd از مدل هایی می باشد که بسیار پر مصرف و مورد اعتماد پزشکان دنیا می باشد . این سرنگ با هزینه بسیار مقرون به صرفه ای که نسبت به سایر مدل ها میتواند حامی شما در زمان های مورد نیاز به انسولین باشد . بدون درد و آسان بودن استفاده از این سرنگ از مهمترین مزایای آن بشمار میرود. در ادامه نمایندگی های فروش سرنگ bd را معرفی خواهیم نمود. جهت مشاهده قیمت انواع الکل صنعتی بیدستان به این سایت مراجعه نمایید.

فروش سرنگ bd | پرمصرف ترین سرنگ انسولین در دنیا

لیست قیمت سرنگ انسولین BD آمریکایی پیچی

لیست قیمت سرنگ انسولین BD آمریکایی پیچی سرنگ انسولین BD ساخت کشور آمریکا می باشد و در صورت استفاده از سرسوزن استاندارد تزریقی آسان و بدون درد را به همراه دارد. سرنگ انسولین BD آمریکایی پیچی از رنج ۶٬۵۰۰ تومان به بالا شروع میشود و بسته به نیاز مصرف کننده تهیه میشود.

فروش سرنگ bd با مارک های مختلف و نوع کارایی آن قیمت های متغیری دارد و بسته به نوع استفاده مصرف کننده و کیفیت آن محاسبه می شود.

خرید سرنگ bd با کیفییت عالی

خرید سرنگ bd با کیفییت عالیسرنگ تزریق انسولین یکی از ابزارهای مهم برای کمک به بیماران دیابتی است. دیابت دو نوع است که تزریق انسولین در دیابت نوع 2 انجام می گیرد. سرنگ های مختلفی برای تزریق انسولین در دسترس بیماران دیابت نوع 2 قرار دارد.سرنگ ها در نوع های مختلفی در بازار عرضه می شوند که هر کدام مزیت های خاص خود را دارند. بهترین سرنگ تزریق، سرنگ انسولین سر جدا است که نوعی متعارف از این سرنگ ها می باشد که کار کردن با آن راحت است (فروش سرنگ bd بسیار مورد توجه قرار گرفته است). جدا شدن سر سوزن در این سرنگ و ظریف بودن آن باعث شده که کارایی زیادی را بتواند از خود نشان دهد.

خرید سرنگ bd با کیفییت عالی در بازار موجود میباشد و بهترین نوع سرنگ انسولین بدون احساس درد و سرسوزن بسیار تیز با کیفیت عالی از پر فروش ترین سرنگ انسولین در بازار کالاهای پزشکی می باشد و پرمصرف ترین سرنگ انسولین در دنیا شناخته شده است.

یکی دیگر از مزایای سرنگ انسولین سر سوزن جدا ، در هنگام استفاده از سرنگ، ممکن است که مشکلاتی از قبیل شکستن یا آلوده شدن سر سوزن به وجود آید. در این صورت می توان در سرنگ انسولین سر سوزن جدا، به راحتی سر سوزن را جدا کرده و در صورت نیاز تعویض نمود.

سرنگ انسولین ویمد Vmed نوعی دیگر از سرنگ سرسوزن جداست. ویژگی‌های این نوع سرنگ انسولین باعث شده تا نه تنها از آن برای تزریق انسولین استفاده شود بلکه به علت دارا بودن سوزنی تیز و استاندارد، جهت تزریق مواد مختلف به صورت و نواحی حساس بدن و تزریق به کودکان نیز می‌توان از این سوزن استفاده نمود. از هر سرنگ می توان تا ۲۰ بار استفاده نمود. استفاده مجدد از سرنگ را تا زمانی می توان ادامه داد که سر سوزن کُند نشده باشد.

نوعی دیگر از سرنگ سر سوزن جدا، سرنگ انسولین ایزومد نام دارد که بصورت یکبار مصرف مورد استفاده بیماران دیابتی قرار میگیرد.

تولید سرنگ تزریق انسولین و انواع سرسوزن

تولید سرنگ تزریق انسولین و انواع سرسوزن قیمت سرنگ‌های موجود در بازار داخلی بر اساس ویژگی‌ها و برند سازنده ها متفاوت است. سرنگ‌های لئورلاک و پیستون‌دار نسبت به سرنگ‌های دیگر از قیمت بالاتری برخوردارند. همچنین قیمت سرنگ‌ به سایز سرنگ وابسته است.

خوش‌بختانه تقریبا تمامی تولید سرنگ تزریق انسولین و انواع سرسوزن موجود در بازار ساخت داخل کشور هستند که از کیفیت خوبی نیز برخوردارند. برای خرید سرنگ همواره به کاربری آن و مورد استفاده‌ی سرنگ باید توجه کرد. برای مثال سرنگ برای تزریق به داخل سرم لزومی ندارد که پیستون‌دار یا لئورلاک باشد، اما برای تزریق در اندام بهتر است که از سرنگ‌های پیستون دار و لئورلاک استفاده گردد.

به یاد داشته باشید که سرنگ ها یک بار مصرف هستند و فقط براي یک تزریق به همراه الکل صنعتی برسام مورد استفاده قرار می گیرند. حتی بهترین سرنگ انسولین استفاده شده دیگر قابل استریل نیست و باید دور انداخته شود.

نمایندگی های فروش سرنگ انسولین در همه استان ها

نمایندگی های فروش سرنگ انسولین در همه استان ها در حال حاضر سرنگ یزد، سرنگ میبد یاس، سرنگ اطلس، سرنگ مینا، سرنگ سیما، سرنگ آوا و سرنگ سها از بهترین‌ نمایندگی های فروش سرنگ انسولین در همه استان ها موجود در بازار ایران هستند.

در این میان فروش سرنگ انسولین سها به تمامی مراکز درمانی و اشخاص متقاضی قابلیت ارسال با مناسب ترین قیمت بازار را نیز دارا می باشد. سرنگهای سها یکبار مصرف، غیر سمی و غیر تب زا بوده و سوزن آنها از جنس استیل ضدزنگ وآغشته به لایه نازک از سیلیکون می باشد.

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

منتظر اولین رای شما هستیم 👋

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید