سرنگ در پزشکی وسیله‌ای است که برای تزریق دارو به بدن به کار میرود. سرنگ عموما وسیله‌ای استوانه‌ای شکل و مدرج است که در انتهای آن پیستونی قرار دارد که با فشار دست، دارو را به جلو هدایت و از طریق سرسوزن تیز وارد بافت بدن میکند. امروزه اغلب سرنگ‌ها یک بار مصرف بوده و جنس آنها پلاستیکی است. در گذشته سرنگ‌های شیشه‌ای نیز وجود داشت که با حرارت و جوشاندن در آب سترون میشد. سرنگ‌های فلزی اکنون نیز برای کارهایی مانند شست و شوی گوش استفاده میشوند. ولی به دلیل توجه به خطر بیماریهایی که از طریق سرنگ آلوده منتقل می‌شوند مانند ایدز و هپاتیت اغلب از سرنگ یک بار مصرف استفاده میشود و در امحا سرسوزن پس از انجام تزریق، دقت بیشتری میشود. نکته مهم این است که حتما قبل از تزریق دارو توسط سرنگ، حتما محل مشخص شده برای تزریق باید با الکل صنعتی برسام ضد عفونی شود.
امروزه اغلب تقسیم‌بندی سرنگها، بر اساس حجم آنها است، مانند سرنگ انسولین، دو سی سی، پنج سی سی، ده سی سی، سرنگ ۵ میل و …
معمولا سر سرنگها یک اندازه و استاندارد ساخته شده و بنابراین هر نوع سوزنی به آن وصل میشود، پیستون داخل سرنگ به راحتی داخل بدنه حرکت میکند.
قیمت سرنگ با توجه به حجم و مدل آن متفاوت میباشد.

قیمت سرنگ | فروش عمده لوازم تزریقاتی با کیفیت عالی و ارزان

شرکت های تولید کننده سرنگ در تهران

شرکت های تولید کننده سرنگ در تهران

شرکت تولیدی لوازم طبی ایران یکی از تولیدکننده‌ های سرنگ در تهران می باشد که شرکتی پیشرو در صنعت پزشکی ایران است. این شرکت در زمینه تولید کالاهای یکبار مصرف پزشکی از جمله سرنگهای یکبار مصرف و انواع ست تزریق می‌باشد. علاوه بر این، در زمینه واردات و صادرات محصولات پزشکی نیز فعال است. شرکت سرنگ شفا استان زنجان دیگر تولیدکننده‌ای است که در سال 1363 تاسیس و سپس با دریافت موافقت اصولی اقدام به انتخاب ماشین‌آلات اروپایی نموده و با تهیه‌ی خط تولید از کشور آلمان و بر اساس آخرین استاندارد DIN این کارخانه را طراحی و توسط متخصصین اروپایی نصب و راه‌اندازی نمود. شرکت تجهیزات پزشکی هلال ایران (سها) که زیرمجموعه سازمان تدارکات پزشکی جمعیت هلال احمر جمهوری اسلامی ایران می باشد، بزرگترین مجتمع صنعتی و مدرن تولید تجهیزات یکبار مصرف پزشکی از قبیل سرنگ سها در ایران است که در سال 1371 با زیربنایی بیش از 240 هزار متر مربع در کیلومتر 52 آزادراه تهران-قزوین به بهره‌برداری رسید. هدف از تاسیس و راه‌اندازی شرکت سها، قطع وابستگی کشور به ورود تجهیزات پزشکی یکبار مصرف به منظور جلوگیری از خروج ارز، انتقال دانش فنی تولید تجهیزات پزشکی و ایجاد اشتغال برای جوانان بوده است.

سندیکای تولید کنندگان سرنگ و سر سوزن ایران

سندیکای تولید کنندگان سرنگ و سر سوزن ایران

سندیکای تولیدکنندگان سرنگ و سرسوزن ایران توسط یک هیات مدیره متشکل از 5 عضو اصلی، و دو عضو علی‌البدل یک بازرس اصلی و یک بازرس علی‌البدل مدیریت می شود. این سندیکا به عنوان یکی از قدیمی‌ترین تشکل‌های بخش خصوصی حوزه سلامت در سال 1382 در اتاق بازرگانی ایران به ثبت رسید. از ابتدا تمام کارخانه‌های تولیدکننده این صنعت که حدود 25 واحد تولید بودند به عضویت این تشکل درآمدند. هم‌اکنون نیز سندیکای تولیدکنندگان سرنگ و سرسوزن ایران از معدود تشکل‌های کشور می‌باشد که 100 درصد واحدهای تولیدی خود را تحت عضویت قرار داده است. اهداف سندیکای تولیدکنندگان سرنگ و سرسوزن ایران به طور کلی به چهار بخش نمایندگی از اعضا، تمهید مشارکت اعضا، ارائه خدمات به اعضا و تنظیم و توسعه صنعت تجهیزات پزشکی مصرفی کشور تقسیم‌بندی میشود. 

لیست قیمت انواع سرنگ تزریق

لیست قیمت انواع سرنگ تزریقسرنگ و الکل صنعتی بیدستان از جمله پرمصرف‌ترین تجهیزات پزشکی در این صنعت می باشد. از همین رو خرید انواع برند سرنگ و توجه به معیارهای انتخاب بهترین سرنگ بسیار حائژ اهمیت می باشد. دقت داشته باشید در تولید سرنگها، از یک استاندارد مشخص استفاده می‌گردد اما آنچه کیفیت سرنگ را تحت تاثیر قرار می دهد اجزای سرنگ است.
سرنگ 5 سی سی یکی از پرمصرف‌ترین سایزهای سرنگ است که اکثر برندها و کارخانه‌های تولیدکننده سرنگ به دلیل حجم بالای درخواست‌کنندگان، این سرنگ را در دسته تولیدات خود دارند.
برندهایی همچون میبد یاس، سها، مینا، شفا و … نمونه2هایی هستند که در این بخش فعال هستند، انواع سرنگ 5 سی سی را در نوع سه تکه و دو تکه تولید میکنند.
حال برای اطلاع از قیمت سرنگ ۱۰ سی سی یا 5 سی سی، قیمت سرنگ مینا یا دیگر سرنگها میتوان نمایندگی‌های آن رفت مانند نمایندگی سرنگ میبد یاس، شفا، سها و .. که فروش عمده سرنگ هم صورت می گیرد.
در این نمایندگی‌ها، فروش سرنگ بزرگ یا کوچک با حجم‌های مختلف وجود دارد.

سفارش ارزان ترین قیمت سرنگ انسولین پیک 50 واحدی

سفارش ارزان ترین قیمت سرنگ انسولین پیک 50 واحدی

انواع سرنگ‌ها از قبیل سرنگ انسولین 50 واحدی با قیمت های مناسب و ارزان در بازار و نمایندگی‌ها به فروش می رسند. سرنگها برای تزریق انواع دارو به بدن انسان یا حیوان کاربرد زیادی دارد. این سرنگها نیاز به سرسوزن مجزا دارند تا کار را برای پزشکان راحت‌تر کنند.

برندهای مختلفی از سرنگ انسولین در بازار موجود است که قیمت آن بر اساس نوع برند تعیین می شود. برای اطلاع از قیمت‌های ارزان این سرنگها باید سری به مراکز اصلی فروش بزنید.
سرنگ انسولین یکی از سرنگهای یکبار مصرف پزشکی می باشد که به علت تداوم استفاده از آن برای تزریق انسولین در بیماران دیابتی باید از نوع مرغوبی استفاده شود. دلیل این امر ایجاد کبودی و یا درد برای بیماران دیابتی در استفاده از سرنگهای انسولین نامناسب و همراه با سرسوزن های زخیم می‌باشد. سایزهای مختلف سرنگ بر حسب میزان تزریق انسولین برای استفاده بیماران تعیین می‌گردد.

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

منتظر اولین رای شما هستیم 👋

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید