برای تهیه ژله تزریقی باید از ابزار مخصوص آن استفاده کرد همانطور که می دانید ژله تزریقی امروزه طرفداران زیادی پیدا کرده است که از ابزار آن می توان به سرنگ ژله تزریقی و سری آن اشاره کرد که در طرح های مختلفی در بازار موجود است ضمن اینکه استفاده از ابزار ژله تزریقی آسان است جنس آنها نیز  استیل است. سری سرنگ ها دارای طرح های متنوعی است که هنگام داخل کردن آن در ژله، نیازی به طرح دادن آن نیست اندازه ابزار ژله تزریقی بسته به نیاز شما متفاوت است و در پایه کوتاه و پایه بلند موجود است که کافی است سرنگ را داخل ژله بی رنگ کرده و آنرا فشار دهید، ابزار ژله تزریقی را هم می توانید به صورت تکی و هم ست خریداری کنید. قیمت سرنگ ژله تزریقی بستگی به اندازه، کیفیت ابزار و همچنین جنس ابزار آن دارد. سری آن هم که شامل طرح های مختلفی است که باعث زیبایی ژله ها می شود. همچنین در این سایت الکل طبی 99 درصد نیز موجود می باشد.

قیمت سرنگ ژله تزریقی| فروش انواع تجهیزات و لوازم پزشکی با نازل ترین قیمت

لیست قیمت سرنگ ژله تزریقی در بازار

لیست قیمت سرنگ ژله تزریقی در بازارهمانطور که گفتیم ابزار ژله تزریقی به صورت تکی و هم ست در بازار موجود است و قیمت سرنگ ژله تزریقی بسته به اندازه سرنگ متفاوت است سرنگ ها هم به صورت ۱۰ میل و هم به صورت ۲۰ میل بسته به نیاز ما دارد که قیمت آنها نیز برای سرنگ ۲۰ میل حدودا ۳۰ هزار تومان و برای خرید سرنگ ۱۰ میل حدودا ۲۵ هزار تومان است و ست کامل ابزار آن در حدود ۴۵ هزار تومان است.البته باید توجه داشته باشیم که این قیمت ها نسبت به انواع سرنگ در بازار متفاوت است که بجز سرنگ استیل ، فروش سرنگ ژله ای و حتی سرنگ پلاستیکی در بازار میتوان پیدا کرد که قیمت پایین تری دارند و در حدود ۱۰ الی ۲۰ هزار تومان است و همانطور  که گفتیم قیمت ابزارهای این پک نیز به جنس آن و تنوع آن بستگی دارد و نمیتوان به طور دقیق برای آن قیمتی مشخص کرد ولی پک کامل آن همانطور که گفتیم در حدود ۴۵ هزار تومان است.

خرید سرنگ ژله تزریقی به صورت عمده

خرید سرنگ ژله تزریقی به صورت عمدهاین دسر ظاهر زیبایی دارد و بر سر سفره های میهمانی و مجالس خودنمایی می کند و زیبایی خاصی به میز می بخشد و تهیه آن نیز کار چندان سختی نیست از این رو طرفداران زیادی پیدا کرده است. شرکت ها و برندهای مختلفی در داخل کشور به تولید و توزیع سرنگ ژله می پردازند که برند سها یکی از برند هایی است که به صورت پخش عمده نیز محصولات خود را به صورت شبکه گسترده ای توزیع  می کند ،سرنگ سها دارای سایزهای مختلفی است که نسبت به کارایی آن مورد استفاده قرار می گیرد که در انواع ۵ و ۱۰ سی سی سرنگ های خود را تولید و عرضه می کند. جهت مشاهده قیمت الکل صنعتی در داروخانه به این سایت مراجعه نمایید.

تولید بهترین سرنگ ژله تزریقی در ایران

تولید بهترین سرنگ ژله تزریقی در ایرانهمانطور که گفتیم برند های مختلفی در کشور در تولید سرنگ فعالیت دارند که محصولات خود را در شکل هاو اندازه هاو جنس های مختلفی عرضه می کنند که یکی از بهترین تولید کنندگان سرنگ سها می باشد انتخاب سرنگ ها در طرح ها و اندازه های مختلف باعث زیبایی ژله ما می شود به همین منظور توصیه میشود پک کامل ابزار لازم برای تزریق ژله رو تهیه کنید تا بتوانید به شکلهای مختلف و زیبا در بیاورید و سفره ای زیبا ایجاد کنید

مرکز فروش انواع سرنگ ژله تزریقی با نازل ترین قیمت

مرکز فروش انواع سرنگ ژله تزریقی با نازل ترین قیمت انواع سرنگ  ایرانی و سرنگ تزریق خارجی در طرح های مختلفی وجود دارد و به تازگی سرنگ های سه بعدی  نیز به بازار وارد شده که طرحهای بسیار زیبایی ایجاد می کند.

مراکز  فروش بسیار زیادی وجود دارند که بصورت آنلاین و اینترنتی محصولات خود را در این زمینه بفروش می‌رسانند. سرنگ سها نیز که به عنوان یکی از با کیفیت ترین سرنگ های ایران شناخته می شود هم بصورت آنلاین و هم بصورت عمده محصولات خود را ارائه می دهد که از دیگر مزایای آن هم کیفیت و هم قیمت مناسب محصولات است .

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

منتظر اولین رای شما هستیم 👋

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید