الکل blue sense پارچه هایی هستند که آغشته به الکل می باشند. این نوع از وسیله کاربرد بسیار زیادی در جاهای مختلفی دارند. پد الکلی ضد باکتری و میکروب است. از آن می توان به عنوان یک حلال کار گرفت. این نوع از پارچه لکه های و بوهای مضر را از میان می برد و به راحتی باکتری ها را از سطوح از میان بر می دارد. از پد الکلی در بیمارستان استفاده زیادی برده می شود. شاید شما هم دیده باشید این در موارد کارایی بالایی دارد:

  • برای تمیز کردن سطوح مختلف بدن
  • برای تمیز نمودن لکه های خون
  • برای تمیز کردن زخم ها
  • برای از میان بردن عفونت ها
  • برای تمیز نمودن دست ها
  • و …

شرکت های متفاوتی وجود دارند که مدل های گوناگون پدهای پزشکی را به بازار ارائه می دهند. پد الکلی به صورت عمده را هم این شرکت ها عرضه می کنند. برای خرید پدهای الکلی می توان به داروخانه ها مراجعه نمود.

پد الکلی به صورت عمده | پخش کننده بهترین پد های الکلی

مدل های متنوع انواع پد های پزشکی

مدل های متنوع انواع پد های پزشکیالکل چهار لیتری پزشکی بیشتر آغشته به الکل هستند که به آن پدهای الکلی هم می گویند. این پدها دارای مدل های متفاوتی می باشند که بر این اساس دسته بندی می شوند:

  1. در اندازه های متفاوت
  2. درصد اتانول بکار رفته در آن
  3. بسته بندی های مختلف
  4. شمار بکار رفته در بسته بندی ها

پدها کاربردهای متفاوت می تواند داشته باشد. همان طور که در بالا هم گفته شد، این نوع از پد کارایی زیادی در بیمارستان ها دارد. شرکت های گوناگونی که در این خصوص فعالیت می کنند، پس این که محصول خود را تولید کننده، آن را از راه های مختلفی به دست مشتریان و متقاضیان می رسانند. شما به راحتی می توانید با مراجعه به فروشگاه هایی که انواع کالای پزشکی را به فروش می رسانند، این نوع از وسیله را خریداری کنید. داروخانه ها عموماً این پدها پزشکی را عرضه می کنند.

کاربرد های انواع پد های الکلی

کاربرد های انواع پد های الکلیکاربرد انواع پدهای الکی در جاهای مختلف است. علاوه بر این که در بیمارستان ها از آن استفاده می شود و کارایی بالایی هم دارد، در مکان های دیگری و به منظورهای متفاوت نیز از آن کار گرفته می شود. در این جا به کاربردهای آن می پردازیم:

  1. تمیز کردن تخته وایت بورد
  2. تمیز کردن سینک
  3. تمیز کردن دست ها
  4. تمیز کردن میزهای مختلف
  5. تمیز کردن اجاق گاز
  6. تمیز کردن لوازم خانگی گوناگون
  7. و …

در هر جایی که نیاز می بینید می توانید از این پدهای آغشته به الکل استفاده کنید و خیال خود را از بابت میکروب ها و باکتری های مضر راحت کنید.

پخش عمده انواع تجهیزات پزشکی

پخش عمده انواع تجهیزات پزشکیپخش عمده انواع تجهیزات پزشکی از سوی کارخانه ها صورت می گیرد. در ایران شرکت های گوناگونی وجود دارند که در این عرصه فعالیت می کنند. این شرکت ها پس از این که کالای خود را تولید کردند آن را به صورت عمده در دسترس مشتریان می گذارند.

بیشتر داروخانه ها و یا کسانی که در کار فروش جزئی تجهیزات پزشکی هستند، خریداران عمده به شمار می روند.

پخش عمده انواع تجهیزات پزشکی همچنین از سوی نمایندگی های مختلف شرکت های تولید کننده و وارد کننده هم انجام می شود. این شعبه ها در شهرهای گوناگونی فعالیت می نمایند.

قیمت فروش عمده پد الکلی

قیمت فروش عمده پد الکلیقیمت فروش عمده پد الکلی بستگی به نوع و بسته بندی آن دارد. در این خصوص شرکت هایی که در کار تولید این نوع از وسیله می باشند، قیمت ها را تعیین می کنند. در این جا می توان به چند نمونه از پدها همراه شرکت های شان اشاره نمود:

  • پد الکلی سبحان
  • پد الکلی نیوساد
  • پد الکلی کاوه
  • و …

هر کدام از این شرکت ها در کار تولید انبوه و فروش عمده هستند. قیمت ها را نیز می توان از این شرکت ها جویا شد.

همچنین برای اطلاعات بیشتر می توان به وب سایتهای مختلف هم مراجعه نمود. در این وب سایت ها علاوه بر قیمت پد، قیمت سرنگ و دیگر تجهیزات پزشکی درج گردیده است. فروش پد الکلی نیز از سوی همین وب سایت ها انجام می شود.

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

منتظر اولین رای شما هستیم 👋

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید