طب تجهیز

پدهای الکلی و نیز الکل صنعتی بیدستان در دو نوع صنعتی و طبی به بازار عرضه می شود. شرکت هایی که در این خصوص فعالیت می کنند، در هر دو صورت آن را ساخته و روانه بازار می نمایند. این شرکت ها برای کاربردهای متفاوتی پد الکلی را به فروش می رسانند.

پد الکلی به نوعی می توان آن را چند منظوره نامید. با آن می توان زخم ها و جراحت ها را تمیز کرد، دست ها را ضد عفونی نمود، سینک و کالاهای دیگر را تمیز کرد و غیره. خلاصه این نوع از وسیله کارایی های گوناگونی می تواند در زندگی امروزی که اطراف مان پر از میکروب و باکتری شده، داشته باشد.

فروش پد الکلی صنعتی از سوی فروشگاه های مختلفی انجام می شود. این فروشگاه ها عموماً بهترین نوع را با کیفیت های متنوعی عرضه می کنند. پخش محصولات سلامتی و بهداشتی با کیفیت را شرکت های متعددی انجام می دهند که در این حوزه فعالیت می کنند.

فروش پد الکلی صنعتی | پخش محصولات سلامتی و بهداشتی با کیفیت

لیست قیمت انواع پدهای الکلی

لیست قیمت انواع پدهای الکلیلیست قیمت انواع پدهای الکی را که برندهای متفاوت ایرانی و خارجی تولید کرده اند، می توان از فروشگاه های لوازم بهداشتی و یا داروخانه ها به دست آورد. در هر جایی که زندگی می کنیم، دسترسی به این نوع از وسیله بسیار ساده است؛ چون داروخانه ها عرضه کننده این پدها هستند و آنان در مناطق دور دست هم حتی فعالیت می نمایند. بهر حال می توان قیمت ها را از فروشگاه های آنلاین نیز به دست آورد. این فروشگاه ها با چند کلیک پیدا می شوند و قیمت های اصلی و تخفیف داده شده را می شود تهیه کرد .

اکنون در این جا به چند نمونه از قیمت های پد الکلی اشاره می نماییم:

  • قیمت پد الکلی نیوساد: 110 تومان
  • قیمت پد الکلی یونی مد: 12000 تومان
  • قیمت پد الکلی ینکل: 125 تومان
  • قیمت پد الکلی دیی: 150 تومان

شرکت تولید انواع پدهای الکلی صنعتی و طبی

شرکت تولید انواع پدهای الکلی صنعتی و طبی شرکت تولید انواع پدهای الکلی صنعتی و طبی در ایران، این پدها را در اندازه ها و کارایی های گوناگونی به بازار عرضه می کند.

شرکت ها می کوشند تا با بکارگیری از بهترین متریال، مرغوب ترین نوع پد الکی را برای کاربرد صنعتی و طبی عرضه کنند. پد الکلی طبی، پد الکلی صنعتی‬‎ و الکل صنعتی زنجان را می توان از داروخانه های متعددی که در سطح شهر فعال هستند، تهیه نمود و برای ضد عفونی کردن سطوح گوناگونی از آن ها کار گرفت.

این شرکت ها از راه های مختلفی محصولات تولید شده خود را به دست مشتریان شان در سراسر ایران می رسانند.

فروش پد الکلی نیوساد در تهران

فروش پد الکلی نیوساد در تهرانفروش پد الکلی نیوساد در تهران در این گونه ها عرضه می شود:

  1. فروش عمده
  2. فروش بسته بندی
  3. فروش تکی

پد الکلی در تهران را می شود از مراکز خرید و فروش انواع لوازم بهداشتی و دارو پیدا کرد و در امور گوناگونی از آن استفاده نمود. برند نیوساد در ایران، از جمله برترین عرضه کننده های پد الکلی به شمار می رود. این برند از طریق نمایندگی هایی که در بازار تهران دارد، محصولات خود را عرضه می نماید. می توان به آسانی به پد نیوساد در پایتخت دست پیدا کرد و از آن تهیه نمود. الکل صنعتی برسام نیز در این سایت موجود می باشد و شما عزیزان به احتی و با بهترین قیمت می توانید این محصول با کیفیت را تهیه نمایید.

عمده فروشی پدهای الکلی در ایران

عمده فروشی پدهای الکلی در ایرانعمده فروشی پدهای الکلی در ایران از این راه ها انجام می شود:

  • کارخانه های تولید کننده
  • شرکت های وارد کننده
  • دفاتر فروش این شرکت ها
  • وبسایت های رسمی
  • بازار خرید و فروش لوازم بهداشتی

این ها از جمله عمده فروشان پد به شمار می روند. از آنان می توان پدالکلی ضدعفونی کننده یوتاب و هر برند دیگری را نیز تهیه کرد. این عمده فروشان با کیفیت های مختلف و بسته بندی های گوناگون محصولات و کالای خود را عرضه می دارند. 

برای مراکز درمانی و همچنین کسانی که در امور فروش جزئی فعالیت می کنند، بهترین راه برای سود بیشتر و هزینه های کمتر، خرید عمده از این مراکز فروش می باشد. 

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

منتظر اولین رای شما هستیم 👋

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید